XXL Nutrition

Foto's Arnold Classic 2003

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Jay Cutler tekent bij Weider, dat betekend dus dat hij meer kans maakt op Mister Olympia. (ik had het voorspelt :p :D )

1 - Jay Cutler
2 - Chris Cromier
3 - Markus Ruhl
4 - Dexter Jackson
5 - Kevin Levrone
6 - Darrem Charles


[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]


[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]

groetjes Steve
 
Mooie foto 's steve, goede kwaliteit!!!
 
Wie is die man rechts in beeld op de 4de laatste pic?? Hij lijkt erg groot tov de anderen...
 
Verplaatst...
 
Originally posted by Bracke
Wie is die man rechts in beeld op de 4de laatste pic?? Hij lijkt erg groot tov de anderen...
Je bedoeld Marcus Ruhl?
 
Originally posted by admin

Je bedoeld Marcus Ruhl?

Marcus Ruhl... Mhhh.. Wist zn naam niet..

Hij lijkt echt grooot.. :eek:
 
Originally posted by Bracke


Marcus Ruhl... Mhhh.. Wist zn naam niet..

Hij lijkt echt grooot.. :eek:

Deze Marcus Ruhl


[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ah dandyman was dat ook marcus ruhl? Hij is idd nogmaals: Groooot..

Maar uh, wat de fysiek van cutler betreft.. Vind dat hij mooie borsten heeft.. [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
marcus ruhl zal op deze manier nooit een wedstrijd winnen. Hij moet eerst zn syntholgebruik een btje onder controle krijgen.
Bij een relaxte pose zijn die schouders echt buiten proporties met de rest van zn lichaam.

En wat is er met Thorvildsen zn benen gebeurt? zag er niet echt goed uit.
 
Leuk slipjes hebben ze allemaal aan
 
Ja leuke slipjes...... Zo er nog iets inzitten op is het gekrompen..
 
Originally posted by patrick
marcus ruhl zal op deze manier nooit een wedstrijd winnen. Hij moet eerst zn syntholgebruik een btje onder controle krijgen.
Bij een relaxte pose zijn die schouders echt buiten proporties met de rest van zn lichaam.
hij moet idd aan zn symmetrie en seperatie gaan werken
 
vet hoor,lijkt wel de Markus rhules show.... Hij's echt grooot!

Leuk, die foto van Thommi Thorv. maar hij komt echt veel tekort denk ik, naast dit geweld.....
 
markus ruhl ziet d'r echt niet meer uit, die schouders zijn veeels te groot :rolleyes:
culter is mijns inzien een terechte winnaar :thumb:
 
waar is coleman btw... of zeg ik nu iets doms?
 
Originally posted by Frenkpie
waar is coleman btw... of zeg ik nu iets doms?

Nee hoor je zegt niets stoms, Ronnie Coleman die deed niet mee met de Arnold Classic
 
Originally posted by Big Steve


Nee hoor je zegt niets stoms, Ronnie Coleman die deed niet mee met de Arnold Classic

wat was de reden? wou hij doorbulken of ?
 
Geen idee, als ik mij goed kan herinderen deed hij vorige jaar ook niet mee.
 
Back
Naar boven