XXL Nutrition

Fotos Arnold Classic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
3.884
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Schitterend wat een mooie fysiek Jay Cutler.

Ben benieuwd als ze allebei, Schlierkamp en Cutler, in topvorm op de O staan wie er met "the Sandow" vandoor gaat.

Groet Smalluser :thumb:
 
Cutler ziet er super uit daar.. Net zoals Schlierkamp laatst ook al.. Zou de > dit keer een andere winnaar gaan krijgen?? Denk niet dat Coleman zichzelf nog heel erg kan overtreffen.. Te zwaar komen is niet goed, te licht in dit massa tijdperk ook niet.. ben benieuwd..

Vind trouwens dat Ruhl er ook goed uitziet hier, die man draait toch ook al een tijdje mee. Lijkt alsof zijn GH buikje iets minder is als op andere foto's..
 
Originally posted by soulreaver
.... Vind trouwens dat Ruhl er ook goed uitziet hier, die man draait toch ook al een tijdje mee. Lijkt alsof zijn GH buikje iets minder is als op andere foto's ....

Ruhl ziet er op deze foto beter uit als op elke andere foto die ik hiervoor van hem gezien heb, zondermeer !!!

Ik vind zelf alleen zijn fysiek te 'blokkerig' zeker als je hem naast Jay ziet.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ja dat wel ja, mijn fysiek is het ook niet, ik vind dat ronde persoonlijk veel mooier, ooit zo'n mega poster in zwart/wit van flex gezien, met zo'n handdoekje om ze middel, echt een mooi fysiek heeft die vent.. Maar het begint al met Ruhl zijn hoofd, dat heeft die al niet mee, die kerel is lelijk, brrr... hij mist ook 1 tand ofsow, dat maakt hem ook niet knapper..
 
Op de amerikaanse bords vind iedereen dat ruhl had moeten winnen.Tis ook nooit goed wie er ook wint. Eerst was het jay hier en daar en nu word het weer iemand anders.Meesten zijn nu toch voor coleman of schlierkamp. Jay vonden de meeste niet hard genoeg en hij was ook minder als op de ironman..

ook begint jay zijn lichaam gyno te krijgen aan zijn rechter tepel.

kijk deze foto

RO9ylNx6wkHZNIz34jquUH_AmiL_ZQsL.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoezo smeren ze hun gezicht nooit in met die olie???
 
Idd zwier had ik ook al gezien die gyno
 
Alweer die vraag LOL ;)

Gyno is een Dino met een G-spot :D

Groet Smalluser :thumb:
 
soulreaver ik had ergens gelezen dat coleman de volgende O 20kg zwaarder wil komen en qua massa iedereen het podium af wil blazen.
 
lijken wel machines!
 
Colleman gaat zeker klappen op de olimpia. Hij mag van mij winnen. Iedereen vind colleman er paar weken voor de wedstrijd huge uitzien. Dit jaar zal hij in die vorm komen. Zelfde wat hij op de dutch gp heeft gedaan. Toen was ook stuk zwaarder als op de olympia.
 
ben benieuwd :)
hijs al een beest..

ik zag op zn video.. dattie gemasseerd moest worden anders zouden zn spieren helemaal verkeerd groeien? of waar wasda voor?
 
Originally posted by Frenkpie
ben benieuwd :)
hijs al een beest..

ik zag op zn video.. dattie gemasseerd moest worden anders zouden zn spieren helemaal verkeerd groeien? of waar wasda voor?

was voor een blessurre ofzo.. :)
 
Leek meer op drukpunt massage voor sneller herstel en flexibiliteit door de manipulaties.

@ Zwier voor de 2e keer: waarom noem je die arme man zo? :(
 
Originally posted by bestoldschool
Leek meer op drukpunt massage voor sneller herstel en flexibiliteit door de manipulaties.

@ Zwier voor de 2e keer: waarom noem je die arme man zo? :(

hehe :D idd heb vanaf het begin zijn naam verkeerd geschreven en krijg het er niet meer uit.

coleman coleman coleman
 
Back
Naar boven