XXL Nutrition

Foto's borst ... loopt flink achter?

Bezoekers in dit topic

Borst zal van zich zelf wel bijtrekken, je staat vrij hoog in VP.
Bovenkant is een aandachtspunt, we hebben dezelfde lengte, bij mij duurde het zo een 2 jaar tot mijn borst eindelijk een goede vorm aan nam. Dus geef het tijd. :)
 
geduld! en idd gewoon een cut doen kom je er wat beter bij te staan voor het oog in de zomer + je hebt weer een mooi VP om weer te bulken en meer massa te bouwen voor het jaar erop!
 
Thanks people! .. dat motiveert me weer wat om extra hard te trainen
Zit wel erg te twijfelen om me ub/lb weg te gooien en een split te gaan volgen... *twijfel twijfel*
 
Zelf weten, maar niet komende zomer dan met een sip hoofd rondlopen dat je er uitziet als de gemiddelde ecto.

En als ie door blijft bulken ziet ie eruit als de gemiddelde endo. Damned if you do and damned if you don't.
 
Ga je niet vergelijken met de foto's die anderen hier plaatsen, de meesten trainen al veel langer dan 1,5 jaar en iedere persoon is anders etc... en de meesten zetten hier enkel foto's waar ze héél goed op staan. ikzelf sta er met blubberbuik en al op en ben nu ook al wel een jaar terug bezig...

Weten idd niet van waar je komt dus kan weinig over gezegd worden.

Weet ook niet of cutten de oplossing zal zijn, misschien eens een tijdje op onderhoud eten en de spiegel in't oog houden?
 
Vind je? .. zat juist te denken aan een lichte cut van 3 a 4 maanden.
Vetpercentage zit nu op 18%
En heb toch een aardig buikje al gekregen.

Wat vind de rest? cutten of bulken?

dit zei meneer ook tegen mij vorige zomer en heb naar hem geluisterd

nu ben ik een dikke powerlifter godverdomme
 
Zelf weten, maar niet komende zomer dan met een sip hoofd rondlopen dat je er uitziet als de gemiddelde ecto.

op dit vet % heb je nou ook niet zo iets van oh dan bulk ik nog even 10kg verder ofzo. IMO kan je best even cutten
 
Als je nu door gaat bulken kom je in de zomer alleen maar hoger in vetpercentage te staan, en kun je als de winter nadert gaan cutten omdat het teveel is opgelopen. Gewoon cutten, accepteren dat je deze zomer nog niet veel massa hebt en gewoon bouwen voor de volgende. Bodybuilding vergt nou eenmaal geduld en acceptatie dat je niet groter EN droger kan worden.
 
Ik ben het hier TOTAAL NIET mee eens.

Punt 1: we zien de benen en rug niet.
Punt 2: we weten niet van waar OP komt.

Ik vind dit een vrij realistisch fysiek voor anderhalf jaar. Iets droger zal je wel goed doen. Dat is t enige. Keep going!

Op wat baseer jij zijn achterstand? Geen voor-foto's.

Wat ik bedoel is dat hij in anderhalf jaar er meer uit had kunnen halen. Het lijkt erop dat hij pas een maand of 6 tot 8 traint. Zeker op die leeftijd moet je kunnen knallen als een malle. Ik wel toen die tijd! Trainde 6 keer in de week en was in 2 jaar tijd 18 kilo aangekomen en ging van 17% naar 11% (staat in mijn dagboek van 17 jaar geleden). Dit was niet eens met een geweldig voedingsschema.

Ook met de jonge jongens bij ons in de Gym. Trainen net een jaar, maar zij hebben een goed voedingsschema en trainingsschema. En die zien er toch een stuk beter uit. Dit zijn wel jongens die met pure discipline trainen en eten!
Dus daarom zeg ik dat de rest ook achter loopt!
 
Wat ik bedoel is dat hij in anderhalf jaar er meer uit had kunnen halen. Het lijkt erop dat hij pas een maand of 6 tot 8 traint. Zeker op die leeftijd moet je kunnen knallen als een malle. Ik wel toen die tijd! Trainde 6 keer in de week en was in 2 jaar tijd 18 kilo aangekomen en ging van 17% naar 11% (staat in mijn dagboek van 17 jaar geleden). Dit was niet eens met een geweldig voedingsschema.

Ook met de jonge jongens bij ons in de Gym. Trainen net een jaar, maar zij hebben een goed voedingsschema en trainingsschema. En die zien er toch een stuk beter uit. Dit zijn wel jongens die met pure discipline trainen en eten!
Dus daarom zeg ik dat de rest ook achter loopt!

And in the end is it all about genetics. De een groeit als kool, de ander niet. Natuurlijk speelt motivatie, discipline voeding etc ook mee. Maar toch. Ken jongens die er met de pet naar gooien en toch breder zijn dan sommige met bad genetics.
 
And in the end is it all about genetics. De een groeit als kool, de ander niet. Natuurlijk speelt motivatie, discipline voeding etc ook mee. Maar toch. Ken jongens die er met de pet naar gooien en toch breder zijn dan sommige met bad genetics.

90% talent toch
 
Back
Naar boven