Fitness Seller

Foto's borst ... loopt flink achter? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

C6DL

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2015
Berichten
194
Waardering
11
Lengte
1m89
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Ik train nu 1.5 jaar en ben benieuwd wat jullie vinden van me borst op dit moment.
Voor me gevoel heb ik geen "mooie" borst zoals jullie hier vaak foto's posten
Ik heb wel een "grotere" borst sinds ik train maar de vorm vind ik vreemd.

Ik doe een ub/lb schema met voor de borst in ub1:
flat benchpress dumbells en flys incline
en in ub2:
incline benchpress dumbells en machine pec

Alles 3x8.

Verder ga ik nu beginnen met cutten ... zal na de cut meer definitie te zien zijn?



DSC04305_Small.jpg


DSC04320_Small.jpg


DSC04321_Small.jpg


DSC04323_Small.jpg


DSC04325_Small.jpg



Graag feedback
 
loopt niet persé achter, maar bevat gewoon wat vet, waardoor je borst niet tot zijn recht komt.
 
De rest loopt ook achter na anderhalf jaar!!

Goed gaan trainen en eten en je staat volgend jaar er zekers beter bij!
 
De rest loopt ook achter na anderhalf jaar!!

Goed gaan trainen en eten en je staat volgend jaar er zekers beter bij!

Ik ben het hier TOTAAL NIET mee eens.

Punt 1: we zien de benen en rug niet.
Punt 2: we weten niet van waar OP komt.

Ik vind dit een vrij realistisch fysiek voor anderhalf jaar. Iets droger zal je wel goed doen. Dat is t enige. Keep going!
 
Ik denk dat het inderdaad een laagje vet is. Het is geen massive borst maar de definitie zal zeker verbeteren. Ik heb zelf ook lang problemen gehad maar ben een stuk vooruit gegaan sinds ik naar 2 x pw borst ben gegaan.
 
Bovenkant borst mag wel wat voller.
 
De rest loopt ook achter na anderhalf jaar!!

Goed gaan trainen en eten en je staat volgend jaar er zekers beter bij!

Op wat baseer jij zijn achterstand? Geen voor-foto's.
 
Je bent redelijk lang, duurt allemaal wat langer voordat het flink uitvult. Heb jezelf een idee op welke oefening je het meest intensief je borst pakt? Probeer die oefening 2x pw te doen 5x10, en blijf bankdrukken.
 
@Cobblepot

Dank, ik ga proberen ook de dumbells meer af te wisselen met de barbell en meer contractie proberen te leggen op de borstspier. Merk dat ik soms nog teveel cheat.


@ de rest
ook dank! ik ben inderdaad begonnen als ecto met krielkip armen .. (30cm) meet nu 38cm biceps
Ik woog 74 kilo bij 188m, nu 89 kilo met idd ook vet.

dit was start:

DSC03870_Small.jpg


Nog een vraag voor de kenners hier,
als ik nu cut tot de zomer, hoeveel cm van me biceps moet ik inleveren in laten we zeggen 4 maanden als ik gewoon netjes door blijf trainen?
 
is niet te zeggen,niet zo op centimeters focussen maar gewoon hard door blijven trainen.
 
Ok.. dan blijf ik gewoon netjes door trainen
Zit erg op tegen de cut.. geen massa meer gainen en achteruit gaan op je stats als je verder in de cutfase komt is niet motiverend haha
 
Zou lekker nog een zomer doortrainen en eten, die cut kan altijd nog wel. Je bent al niet buff, als je nu gaat cutten blijft er helemaal geen zak over.
 
Gewoon redelijk in verhouding allemaal als je het mij vraagt.

Tis trouwens niet uitgesloten dat je nog wat gaint tijdens je cut. Als je voeding en training goed is.
 
Zou lekker nog een zomer doortrainen en eten, die cut kan altijd nog wel. Je bent al niet buff, als je nu gaat cutten blijft er helemaal geen zak over.

Vind je? .. zat juist te denken aan een lichte cut van 3 a 4 maanden.
Vetpercentage zit nu op 18%
En heb toch een aardig buikje al gekregen.

Wat vind de rest? cutten of bulken?
 
Cutten man, dat je dan niks overhoudt is een beetje overdreven. De lat ligt nogal hoog hier voor sommigen.. Het is niet zo dat je dalijk een mooi gespierd lichaam overhoudt, maar met een degelijke cut tot 12 procent zie je er zeker beter uit hoor ! Daarna kun je weer lekker vol gaan bulken. Als je dat nu doet zal je vet percentage alleen nog maar verder oplopen. Probeer het wel met zo min mogelijk spierverlies en niet te snel
 
True.. 0,5 kilo per week, 40% uit khy, 30% eiwitten en rest vetten (eiwit 2,5 / vetten 1.0)
Let erg op mijn voeding en weeg eigenlijk alles af.

Ik ga gewoon zachtjes cutten en hard doortrainen.
 
Zelf weten, maar niet komende zomer dan met een sip hoofd rondlopen dat je er uitziet als de gemiddelde ecto.
 
Overdrijven is ook een vak ?
Jij denkt dat ik alles kwijt raak in 3 maanden cutten zolang ik 0,5k per week aanhoud? .. gast reageer dan niet!
 
Nee ik denk dat je 8 tot 10 kilo gaat verliezen op van de 87 kilo's die je nu hebt. Dan blijft er zo rond de 78 kilo over en op 1.89m is dat weinig.

Succes verder!
 
En daar is de bulk voor die gaat komen erna...
 
Back
Naar boven