- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Riki
Op zich redelijk, alleen kan je wat droger en meer massa gebruiken, maar goede basis.
Grtz
Originally posted by Bracke
1. Rob g
2. Dandyman..
Ik ga laatst..
Originally posted by axestream
Is die linkerkant van je borst nou niet duidelijk kleiner? Maar ziet er verder goed uit hoor. Laat dat cutten maar lekker achterwege..
Originally posted by Riki
RIKI:
Op zich redelijk, alleen kan je wat droger en meer massa gebruiken, maar goede basis.
Grtz
ELMAR: haha, kan je wat droger en meer massa gebruiken
Als hij meer massa wil kweken dan word je niet droger. Het is of meer massa bouwen waardoor je BF% wat omhoog gaat. Of droog trainen waardoor je niet massiever en je BF% weer omlaag brengt.
Dus beetje vage uitspraak. meneer de kenner
Originally posted by dandyman
Kan me niet herinneren dat ik ze al geplaatst heb, maar goed![]()
Ik vind dat je over goede nekspieren beschikt heb en je borst is idd een van je betere spiergropen. qua proporties ziet t er goed uit.
Ben beniuwd in de zomer na t cutten maar aangezien:
"Waarom staat er niet in de poll: "Geboren wasbord, doe er weinig voor, krijg er veel voor terug"??"
jouw uitspraak is komt dat wel helemaal goed neem ik aan![]()
conclusie: Mevrouw Bracke mag niet klagen![]()
Originally posted by axestream
Is die linkerkant van je borst nou niet duidelijk kleiner? Maar ziet er verder goed uit hoor. Laat dat cutten maar lekker achterwege..
Klopt maar hij weet mis niet dat ik juist een maand bezig ben met mn eerste bulkexperimenten, heb nog nooit eerder gebulkt.. Ben tot deze resultaten gekomen met mis 1500kCal en soms minder..
Nu vliegen de kilo's eraan, 2 kg per maand, dus droog sta ik zekers niet en er moe idd meer massa bij,
volop aan de gang...![]()
Dandyman, nu is het jouw beurt.. Na jouw![]()
Mn borst lijkt wel soms in trek..Tja, mn vrienden lachen wel es af en toe.. Ze spotten dan wel es met "A-cup" e.d.. Hoogst amusant
.... Maar ontopic, ik kloeg laatst nog met te flauwe bankdrukprestaties.. Ik bankdruk nu 70x10, 75x8, 80x6..
Iemand vertelde me dat bankdrukken sterk verband houdt met je massa, weeg nu +- 71,5 s'ochtends.. Iemand ervaring mee of moek mn zorgen over bankdrukken gewoon links laten liggen?