MuscleMeat

Fotos Bracke (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
1

biceps02.jpg
 
2

2

dscn0456.jpg
 
3

3

dscn0459.jpg
 
4

4

dscn0460.jpg
 
Op zich redelijk, alleen kan je wat droger en meer massa gebruiken, maar goede basis.

Grtz
 
Ziet r goed uit Bracke! Goede borst!!! Als je nog een beetje gaat cutten voor de zomer sta je r strak bij! :)
 
Originally posted by Riki
Op zich redelijk, alleen kan je wat droger en meer massa gebruiken, maar goede basis.

Grtz

haha, kan je wat droger en meer massa gebruiken

Als hij meer massa wil kweken dan word je niet droger. Het is of meer massa bouwen waardoor je BF% wat omhoog gaat. Of droog trainen waardoor je niet massiever en je BF% weer omlaag brengt.

Dus beetje vage uitspraak. meneer de kenner :D


Maar mijn complimenten hoor Bracke! :D
Keep up going the good work.

Ik kan ook tegen je zeggen "nog ff net zo massief en droog worden als arnold dan is het goed :p "
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Bracke

1. Rob g
2. Dandyman..

Ik ga laatst..

Kan me niet herinneren dat ik ze al geplaatst heb, maar goed:D

Ik vind dat je over goede nekspieren beschikt heb en je borst is idd een van je betere spiergropen. qua proporties ziet t er goed uit.
Ben beniuwd in de zomer na t cutten maar aangezien:

"Waarom staat er niet in de poll: "Geboren wasbord, doe er weinig voor, krijg er veel voor terug"??"

jouw uitspraak is komt dat wel helemaal goed neem ik aan:thumb:

conclusie: Mevrouw Bracke mag niet klagen:)
 
Is die linkerkant van je borst nou niet duidelijk kleiner? Maar ziet er verder goed uit hoor. Laat dat cutten maar lekker achterwege..
 
Jah je hebt gelijk axe, dat cutten is niet nodig. Ik had me verkeken op die laatste foto. Daar lijkt je buik dik :eek:

my bag...
 
Originally posted by axestream
Is die linkerkant van je borst nou niet duidelijk kleiner? Maar ziet er verder goed uit hoor. Laat dat cutten maar lekker achterwege..

is optisch bedrog door t lichtinval. maar die buik ziet er idd een stuk minder droog uit, maar dat komt doordat de camera er bovenop zit.
 
Originally posted by Riki


RIKI:

Op zich redelijk, alleen kan je wat droger en meer massa gebruiken, maar goede basis.

Grtz

ELMAR: haha, kan je wat droger en meer massa gebruiken

Als hij meer massa wil kweken dan word je niet droger. Het is of meer massa bouwen waardoor je BF% wat omhoog gaat. Of droog trainen waardoor je niet massiever en je BF% weer omlaag brengt.

Dus beetje vage uitspraak. meneer de kenner

Klopt maar hij weet mis niet dat ik juist een maand bezig ben met mn eerste bulkexperimenten, heb nog nooit eerder gebulkt.. Ben tot deze resultaten gekomen met mis 1500kCal en soms minder..
Nu vliegen de kilo's eraan, 2 kg per maand, dus droog sta ik zekers niet en er moe idd meer massa bij,

volop aan de gang... :thumbs:
 
Originally posted by dandyman


Kan me niet herinneren dat ik ze al geplaatst heb, maar goed:D

Ik vind dat je over goede nekspieren beschikt heb en je borst is idd een van je betere spiergropen. qua proporties ziet t er goed uit.
Ben beniuwd in de zomer na t cutten maar aangezien:

"Waarom staat er niet in de poll: "Geboren wasbord, doe er weinig voor, krijg er veel voor terug"??"

jouw uitspraak is komt dat wel helemaal goed neem ik aan:thumb:

conclusie: Mevrouw Bracke mag niet klagen:)

Wat dat geboren wasbord betreft... Dat ligt momenteel wat onder een laagje bulk :mad:
 
Originally posted by axestream
Is die linkerkant van je borst nou niet duidelijk kleiner? Maar ziet er verder goed uit hoor. Laat dat cutten maar lekker achterwege..

JA, ik weet het :sad: Ik laat het zo, heb horen zeggen dat het na verloop van tijd wel terug goed komt..

Op hoop van zegen,

In ieder geval bedankt voor reacties.. Als jullie meer commentaar kwijt willen doe het gerust..

Dandyman, nu is het jouw beurt.. Na jouw :D
 
Originally posted by Bracke


Klopt maar hij weet mis niet dat ik juist een maand bezig ben met mn eerste bulkexperimenten, heb nog nooit eerder gebulkt.. Ben tot deze resultaten gekomen met mis 1500kCal en soms minder..
Nu vliegen de kilo's eraan, 2 kg per maand, dus droog sta ik zekers niet en er moe idd meer massa bij,

volop aan de gang... :thumbs:

ik heb ook een maandje gebulkt maar het enige wat er bij mij qua massa aankwam was mn pens. mn armen en de rest bleef nagenoeg t zelfde terwijl mn taille in behoorlijke mate toenam.
ben toen rustig wer teruggegaan. Dat bulken, ach dat komt nog wel. eerst mn buikje mooi strak en vanuit die basis werk ik me wel weer (geledelijk) omhoog.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Bracke


Dandyman, nu is het jouw beurt.. Na jouw :D

ik zal kijken wat ik voor jullie kan betekenen.
wil eerst iets droger worden nog voordat ik t aan de buitenwereld publiceer:D

oftewel: 10 jaren plan:rolleyes:
 
Mooie borst ziet er goed uit
 
Mn borst lijkt wel soms in trek..:D Tja, mn vrienden lachen wel es af en toe.. Ze spotten dan wel es met "A-cup" e.d.. Hoogst amusant :rolleyes: .... Maar ontopic, ik kloeg laatst nog met te flauwe bankdrukprestaties.. Ik bankdruk nu 70x10, 75x8, 80x6..
Iemand vertelde me dat bankdrukken sterk verband houdt met je massa, weeg nu +- 71,5 s'ochtends.. Iemand ervaring mee of moek mn zorgen over bankdrukken gewoon links laten liggen?
 
Originally posted by Bracke
Mn borst lijkt wel soms in trek..:D Tja, mn vrienden lachen wel es af en toe.. Ze spotten dan wel es met "A-cup" e.d.. Hoogst amusant :rolleyes: .... Maar ontopic, ik kloeg laatst nog met te flauwe bankdrukprestaties.. Ik bankdruk nu 70x10, 75x8, 80x6..
Iemand vertelde me dat bankdrukken sterk verband houdt met je massa, weeg nu +- 71,5 s'ochtends.. Iemand ervaring mee of moek mn zorgen over bankdrukken gewoon links laten liggen?

ik krijg zelf ook de meeste complimenten over mn borst. precies t zelfde alleen dan cup D:D Ik vind hem vergeleken met mn armen en schouders ook te groot.:rolleyes:

Daarentege is bankdrukken een van mijn minst productieve oefeningen. pak 70 * 8, 75 pers ik er met moeite nog 5 uit (groot verschil helaas, ja), dus minder dan jij pakt:rolleyes: en t is niet bevordelijk voor mn ego.:D

maar daarentegen pak ik met dumbbells de borst beter aan. Daarbij voel ik gewoon dat ik de borst aanpak. Bij bankdrukken heb ik t idee dat ik meer met mn armen (voornamelijk dus triceps) werk. Vaak begint mijn arm ook gewoon te trillen gedurende de beweging.
Maar om een kort verhaal (?) te beeindigen, ik zou je niet druk maken om jouw probleemstelling.

ben benieuwd naar de mening van anderen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook echt niet dat daar een verband tussen zit. Ik bankdruk nu (gisteren)

12 * 50, 10 * 70, 8 * 80, 6 * 80

sinds ik creatine gebruik is dat dus wel omhoog gegaan maar daarvoor heb ik lang op een platau gezeten terwijl mijn massa wel stijgend was.

Dus, boeiuh! Gewoon lekker trainen, ik vind bumbell press en flys ook veel meer chest-killers als banken...
 
Back
Naar boven