XXL Nutrition

Fotos Bracke (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wacht nog steeds op mn Rage:rolleyes:

hoe ga jij daar nou op, Rob (he dat rijmt:D )
 
Originally posted by dandyman

maar daarentegen pak ik met dumbbells de borst beter aan. Daarbij voel ik gewoon dat ik de borst aanpak. Bij bankdrukken heb ik t idee dat ik meer met mn armen (voornamelijk dus triceps) werk. Vaak begint mijn arm ook gewoon te trillen gedurende de beweging.

Ik kan er ook niet aan uit.. Ik heb killer tricep en killer schouderkracht vergeleken met anderen.. Dus daar kan het al niet aan liggen...Maar mn borst blijft net ietsje achter.. HEb ook precies het gevoel dat mn triceps meer getraint worden bij benchpresses.. Mn armen beginnen soms ook te trillen. Misschien moet ek es meer flyes en crossovers doen.. Denk ook aan creatine te nemen..
 
Originally posted by Bracke


Ik kan er ook niet aan uit.. Ik heb killer tricep en killer schouderkracht vergeleken met anderen.. Dus daar kan het al niet aan liggen...Maar mn borst blijft net ietsje achter..

borst achter? qua kracht ja, niet qua massa;)

heb zelf wel minder kracht in triceps waardoor voor mij de reden wel duidelijk lijkt te zijn. dumbbell press pak ik vreemd genoeg wel behoorlijk zwaar en goed
 
Ik dumbbell press steeds 30k, meer kan ik niet nemen want onze halters in onze "gym":rolleyes: gaan maar tot 30k..

:mad:
 
Originally posted by Bracke
Ik dumbbell press steeds 30k, meer kan ik niet nemen want onze halters in onze "gym":rolleyes: gaan maar tot 30k..

:mad:

das beroerd. bij ons gaan ze (nog) tot 40 maar daar zal wel verandering inkomen. druk met incline dbpress 32 kilo 6 x en met vlak db press 30 6 x. incline gaat mij beter af dan plat. is dat ook weer iets wat alleen bij mij (en misschien ook bij jou) gaande is?
 
Originally posted by dandyman
Wacht nog steeds op mn Rage:rolleyes:

hoe ga jij daar nou op, Rob (he dat rijmt:D )

Jah hardstikke goed joh, zoals al eerder gezecht ik gebruik het in combinatie met andere crea. Maar die andere crea die is mijn broer nu dus ook aan't gebruiken en die heeft bijna geen resultaten (is ook beetje 'ongevoelig' voor creatine).

Ben iig zeer tevreden over die RAGE, smaakt erg lekker en heb een massatoename van ruim 3 kilo. Kracht is niet echt om over naar huis te schrijven maar toch wel wat toegenomen (druk 5 kilogram meer met hetzelfde setje).

Wat jullie zeggen over bankdrukken. Misschien, als je het gevoel hebt dat je je triceps meer pakt, moet je je greep eens wat breder maken. Ik pak met bankdrukken ook altijd best een brede greep dan krijg ik het gevoel dat ik borst meer belast. Hoe dichter je handen bij elkaar, hoe meer triceps het werk over gaan nemen.
 
@rob: klopt misschien wel.. Zal het es proberen. Maar dan zal ik wel enkel kilootjes minder kunne drukken met de armen wijder. Beslissingen, beslissingen...

@dandyman: Ik kan ook beter schuindrukken.. Vandaar dat ik me nu op het flat bankdrukken aan het gooien ben. Misschien zijn er bij ons enkel vijzen kwijt, of ze zitten verkeerd, althans, het zal zn voor en nadelen hebben ;)
 
Originally posted by Bracke
@rob: klopt misschien wel.. Zal het es proberen. Maar dan zal ik wel enkel kilootjes minder kunne drukken met de armen wijder. Beslissingen, beslissingen...


Liever paar kilo's meer op je borst dan aan je halter, toch? :)
 
Originally posted by Rob G


Liever paar kilo's meer op je borst dan aan je halter, toch? :)

hahaha.. Maar natuuuuuuurlijk ;)
 
Originally posted by Rob G

Wat jullie zeggen over bankdrukken. Misschien, als je het gevoel hebt dat je je triceps meer pakt, moet je je greep eens wat breder maken. Ik pak met bankdrukken ook altijd best een brede greep dan krijg ik het gevoel dat ik borst meer belast. Hoe dichter je handen bij elkaar, hoe meer triceps het werk over gaan nemen.

ik heb mn armen op die afstand dat ik zou gaan opdrukken als je begrijpt wat ik bedoel.
vind dat opzicht breed genoeg
 
Je moet het gewoon eens proberen. Je handen allebei bijvoorbeeld een cm of 3 a 4 verder naar buiten plaatsten.

Misschien werkt het ook als je bv eerst flys maakt en dan gaat bankdrukken.
 
Ik zal het wel proberen vanavond rob.. Wie weet..

Ik ben toch blij dat ik mezelf es heb laten trekken.. Vond het wat raar, heb het aan de vriendin gevraagd, was eerst wat onwennig maar na de eerste shoot, liet ik mezelf volledig gaan. Wie heeft jouw getrokken robG?

Nu kan ik eindelijk es progressie in het oog houden.. ;)
 
Originally posted by Bracke
Ik zal het wel proberen vanavond rob.. Wie weet..

Ik ben toch blij dat ik mezelf es heb laten trekken.. Vond het wat raar, heb het aan de vriendin gevraagd, was eerst wat onwennig maar na de eerste shoot, liet ik mezelf volledig gaan. Wie heeft jouw getrokken robG?

Nu kan ik eindelijk es progressie in het oog houden.. ;)


Laten trekken? Uhhh uit je zinsopbouw te zien bedoel je denk ik foto's laten maken?

Naja, ik laat me altijd trekken, zuigen en nemen door mijn vriendin...

Die foto's heeft mijn hardcore bodybuilding broer gemaakt. En een paar heb ik zelf gemaakt (we hebben een digitale cam. met timer dus dat werkt best makkelijk). Jahzeker is leuk als ik die piccies over jaartje weer zie en ze dan langs elkaar houd (teminste ik hoop dat dat heel leuk gaat worden :))
 
He Rob, ben wel benieuwd naar de pics van die hardcore broeder van je. gooi zijn fotos eens hier neer. even vergelijken:D

zodra ik mn foto's plaats zal ik fotootje vanmn tweelingbroer er ook bij plaatsen om t verschil te laten zien.

alhoewel ik hem nooit van mn leven kan overhalen om te poseren ben ik aangewezen op een foto uit de oude doos.

gelukkig hebben we de foto's nog:D
 
Hij heeft samen met mij ook foto's gemaakt. Dus hij zal ze binnenkort wel plaatsen. Dit weekend komt hij niet thuis maar die week r op wel, zal het dan eens vragen!
 
Originally posted by Rob G
Hij heeft samen met mij ook foto's gemaakt. Dus hij zal ze binnenkort wel plaatsen. Dit weekend komt hij niet thuis maar die week r op wel, zal het dan eens vragen!

Wat zijn zn stats?
 
Uhhhmz,

1,78
80 -82 kg (weet niet zeker maar wel daar tussen dacht ik)
denk ongeveer 11 a 14 % bf weet niet precies
 
Ja man, ziet er goed uit he, had je natuurlijk al gezien he. :thumb:
En je vriendin maar klagen dat je traps te groot worden :D

Niet op letten. Blijven gaan :twitch:

mzzl
 
Ik heb er wel niet zoveel kijk op, maar volgens mij zijn dat fantastische borstspieren.. de vorm dan bedoel ik.. ;) vaak zie je halve :rolleyes:
 
Back
Naar boven