MuscleMeat

Foto's Cindy (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja das jouw mening maar nog niet te laag;)
1gram per kg lichaam gewicht is echt niet het minimum hoor.

Helemaal mee eens!
En persé die 2 gram eiwit/kg lichaamsgewicht is ook overdreven. Mag gerust maar is geen must.
 
Helemaal mee eens!
En persé die 2 gram eiwit/kg lichaamsgewicht is ook overdreven. Mag gerust maar is geen must.

Idd geen must maar wel handige richtlijnen om wat op te ze kunnen stellen.
Geen mens is gelijk en ook niet iedereen heeft dezelfde doelen en even fanatiek mbt training.
 
Idd geen must maar wel handige richtlijnen om wat op te ze kunnen stellen.
Geen mens is gelijk en ook niet iedereen heeft dezelfde doelen en even fanatiek mbt training.
Zo is de 1 gram vet ook een richtlijn.
Niks is zwart/wit, en ook dat is niet zwart/wit ;)
 
Dankjewel voor de reacties!! Ik ga vanaf morgen een week lang 2000 kcal eten met de macro's die ik hier eerder heb gepost en zal laten weten hoe mijn lichaam er op reageert.
 
Ff een update; ik weeg 69,9 kg nu en voel me best goed! Die extra vetten doen idd wel goed voor mn lichaam. Heb ook een nieuwe PR bij deadliften; 90 kg!! Is wss niet zo hoog maar ik deadlift nog maar 1,5 maanden ong. en ik eet in een deficit dus ben er wel trots op.
 
Hoihoii iedereen!!
Vond onlangs een foto terug van precies een jaar geleden en ik schrok me dood! Ik woog toen 82 kg. Echt gek dat je in een jaar tijd zoveel kan veranderen. Weeg nu precies 68 kg, taille; 67 cm, bovenkant benen 60 cm, biceps 28 cm (train biceps pas een maand? Geen idee waarom ik nooit biceps trainde) en mijn huidplooimeter zegt dat ik op 19,5% vet zit. Mijn doelen zijn nu vooral groeiennnnn!! Maar eerst nog een beetje droger staan
-
-
-
-
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Cindy keep it going

Ja ik white knight
 
Nou ik vind het een flinke progressie hoor, je hebt benen gekregen en bent een heel stuk droger. Blijf maar lekker doorgaan met wat je doet!

Geen white Knight hier.

In before ‘je bent ook zwart’.
 
Zo dan! Dat is een best resultaat. :thumbs:
 
Hele mooie vooruitgang! Mag je trots op zijn.
 
Foto's geplaatst op 15 augustus? Ongelooflijk dat het een volle week moet duren voordat er wordt gereageerd op deze progressiefoto's! Ziet er toch niet verkeerd uit... (understatement van de week).
 
Netjes, hoe heeft je trainingsschema er de hele tijd uitgezien?
 
Dankjewellll iedereen! Voornamelijk 4x per week trainen, 2x lowerbody 2x upperbody met vooral lifts als frontsquats, backsquats, deadlifts.. en weinig tot geen cardio. Heb nu vakantie dus ga 6x per week; 2x legs, 2x biceps en schouders, 2x triceps en rug.
 
Back
Naar boven