Fitness Seller

Foto's Dinky's log

Bezoekers in dit topic

Dinky Toy

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
3.560
Waardering
111
Lengte
1m60
Massa
54kg
Vetpercentage
12%
Er ging iets niet helemaal goed met foto's maken... uiteindelijk waren er maar een paar die enigzins bruikbaar konden zijn... al zijn ze verre van scherp, maar ze geven een beetje een indicatie ;)

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je bent al goed droog hoor
Zie je abs op de 3e foto goed zitten
 
Ziet er goed uit op de foto's!
 
Mooie tekening van de spieren hoor. Wel ff een ander poseer setje aanschaffen hoor.
 
Mooie tekening van de spieren hoor. Wel ff een ander poseer setje aanschaffen hoor.

Gaat om t leren van de poses en niet om wat je aan hebt natuurlijk. Als je lichaam maar ff te zien is. Die bling bling bikini komt op podium wel:P
 
Grosje, Natty, Ron.... dank je wel

Je moet wel bedenken dat het podium voor mij pas volgend jaar najaar op het programma staat... mij body shape kan nog zoveel veranderen in die tijd, nu al een echte poseer bikini aanschaffen is denk ik een beetje zonde van het geld... maar ik kijk wel eens of ik voor de zomer een leuke bikini kan vinden die niet zo heel duur is (wat ik nu heb is inderdaad niet de mooiste... wel de enige die ik heb op 't moment)
 
Grosje, Natty, Ron.... dank je wel

Je moet wel bedenken dat het podium voor mij pas volgend jaar najaar op het programma staat... mij body shape kan nog zoveel veranderen in die tijd, nu al een echte poseer bikini aanschaffen is denk ik een beetje zonde van het geld... maar ik kijk wel eens of ik voor de zomer een leuke bikini kan vinden die niet zo heel duur is (wat ik nu heb is inderdaad niet de mooiste... wel de enige die ik heb op 't moment)

Een poseer bikini hoeft in mijn ogen niet voor de lessen. Gewone bikini is toch prima? Ik kan gewoon in short en korte top komen en natuurlijk de schoenen niet te vergeten. Heb er al helemaal zin in, leuk om jouw foto's ook te zien! Je hebt al wel vroeg les daarin dan als je over iets meer dan jaar op podium gaat.
 
is volgens mij ook iets waar je niet te vroeg mee kan beginnen, hoe zekerder je wordt van jezelf bij het doen van de poses, hoe beter het lijkt op een podium... vind ik
 
is volgens mij ook iets waar je niet te vroeg mee kan beginnen, hoe zekerder je wordt van jezelf bij het doen van de poses, hoe beter het lijkt op een podium... vind ik

Dat ben ik zeker met je eens. Des te vaker des te mee vertrouwen ook in jezelf.
Ben ook blij dat ik straks met lessen begin en krijgen ook hulp met routine en alles eigenlijk. Helemaal super.
 
Ik moet ook lessen volgen. Niet in bikini en niet op schoentjes natuurlijk hihihihi
 
Goed lijf al Dinky ! Aardig resultaat behaald al
 
Dat ben ik zeker met je eens. Des te vaker des te mee vertrouwen ook in jezelf.
Ben ook blij dat ik straks met lessen begin en krijgen ook hulp met routine en alles eigenlijk. Helemaal super.

de routine, nog zoiets... das verdomd veel moeilijker dan je zou denken :eek:

Ik moet ook lessen volgen. Niet in bikini en niet op schoentjes natuurlijk hihihihi

Wees blij... die schoentjes zijn een oefening op zich.... steltlopen... en alle spieren aanspannen en er tegelijk ontspannen uitzien... hoe verzinnen ze het:rolleyes:

Oeehhh pics in slip dus binnenkort Ron? :eyebrow:

ik kijk er al naar uit :p

Goed lijf al Dinky ! Aardig resultaat behaald al
dank je Robke


tuurlijk!!!!!
 
Back
Naar boven