MuscleMeat

Foto's Diverin juni '03 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1001

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
773
Waardering
195
Lengte
1m80
Massa
96kg
Hier ff een update van mij... Training komt eindelijk weer een beetje op de rails, na een tijd te hebben stilgelegen. Nog net op tijd voor de contest :p

ik2.jpg
 
Laatst bewerkt:
.

ik3.jpg
 
nice... beetje donker maar dat kan aan de pc hiero liggen.. keep up the good work ;)
 
:thumbs: Sow! Ziet r zeer zeker goed! Mooie lats en je schouders zien r massive uit :) Je bicpes lijken een beetje kleiner in verhouding.
 
Kan ik er maar twee posten?
 
Heel netjes, ondanks dat je training heeft stil gelegen! :)

Buikspiertjes mogen iets meer aanwezig zijn, en je biceps mag iets meer toppen, maar ondanks dat heeel mooi!
 
Neej, je moet voor elke foto een nieuwe reply aan maken. Bij elke reply kun je 1 foto toevoegen.
 
Nee maar meer dan twee krijg ik er niet op, dan veranderd de laatse (2e) foto steeds...
 
.

ik4.jpg
 
He he, gelukt, was een beetje uitprobeerseltje met de zelfontspanner. Thnx voor alle reply's! Jullie zijn snel!

Biceps mogen van mij ook wel wat meer, heb oude foto's hier: http://www.pbase.com/diverin/inbox

Was toen rond de 70kg, ben nu 62kg. Wil training weer flink op gaan pakken, heeft een tijdje stilgelegen dankzij verbouwingen. Wil verder graag nog wat droger worden, bf was in november 21%, wil proberen dit naar iets van 18% te krijgen.
 
err 21% ???? zou je toch echt niet zeggen joh... mja.. op naar de 15% dan? :D
 
Ziet er goed uit Diverin. Ik had je bf% ook wel wat lager geschat... En hoe gaat het trouwens met Diver met de training?
Ga zo door :thumbs:
 
Die 21% was in november '02, dus dat is alweer ruim een half jaar geleden, en ik woog toen ook wat meer.
Daarom snel maar eens laten meten, want ik denk zelf ook wel dat het nu lager is... hopelijk dan..

Diver zit weer op de vrachtwagen, dus die is veel weg, en trainen staat op een laag pitje. Toch proberen we het zo goed mogelijk bij te houden...

Greetz Diverin
 
looking good! :)
 
Laatst bewerkt:
ziet er zeker goed uit :D mooi strak ;) vooral doorgaan
 
heel netjes, mijn complimenten.

krachtig uiterlijk, maar toch nog vrouwelijk !


ga zo door :thumb:
 
toppie meid :thumb:

ziet er zkers goed uit! flinke schouders!
 
Dank jullie wel allemaal !

Krijg dankzij jullie gelijk weer meer zin om er nog meer voor te gaan.

Greetz Diverin
 
Back
Naar boven