Fitness Seller

Foto's Dutch night of the champions

Bezoekers in dit topic

Eric Tilman, deze zit op dezelfde sportschool als ik:

[Link niet meer beschikbaar]

Wie hebben er eigenlijk gewonnen?

mooie pics zeg ! zitten een paar grote gastjes tussen, alleen 1tje heeft wel een erg platte borst.

Mijn eerste wedstrijd... Het was echt super... Op naar de volgende.

Mooie foto's pinodambini... Ben benieuwd naar e rest.

Laatst bewerkt:
Coole foto's! Ben benieuwd wat de uitslagen zijn...

de nationale night is gewonnen door iemand van mijn sportschool shehab eldin en hij is derde geworden internationaal....

Tnx Chris!

Wist niet dat je ook op het board zat hier? :D

1 Shehab Edlin
2 Hedwig Parden
3 Gino Barios
4 Robin Regout
5 Pascal Kabungo

Internationaal
1 Petr Valis
2 Boris Kleine
3 Shehab Eldin
4 Thomas Scheu
5 Hedwig Parden

fromamsterdam zei:
1 Shehab Edlin
2 Hedwig Parden
3 Gino Barios
4 Robin Regout
5 Pascal Kabungo

Internationaal
1 Petr Valis
2 Boris Kleine
3 Shehab Eldin
4 Thomas Scheu
5 Hedwig Parden

Tis net voetbal.. maar 1 of 2 "echte" nederlanders... niet racistisch bedoeld maar kijk naar ajax met alleen v.d vaart..

leuke foto's..

Sehn zei:
Tis net voetbal.. maar 1 of 2 "echte" nederlanders... niet racistisch bedoeld maar kijk naar ajax met alleen v.d vaart..

leuke foto's..

Je hebt gelijk! Je zou verwachten dat de van Origini nederlandse mannen toch een kans moeten hebben, maar blijkbaar niet. Ben ook bang dat Robin Regout iets te diep is gegaan met zijn dieet. IS nog wel massief, maar ben hem groter gewend. Kan ook aan de foto's liggen. Ik heb hem in 96 of zo een keer gezien op de gelderse en was toen al erg onder de indruk van "het Kuiken".

Erg mooie foto`s pinodambini
ik zie ook een paar speklappen ertussen staan (oldies)
zeker gastoptreden gedaan??? pfff begrijp me niet verkeerd maar Ik vindt het zeker knap als je op zo`n leeftijd nog actief met de sport bezig bent maar dit kan toch zeker niet thuishoren op zo`n wedstrijd.
ben s`ochtends geweest was veels te duur vondt ik belachelijk gewoon. maak je gewoon de sport mee kapot met die bedragen ik denk dat er veel mensen zoiets hebben van voor mij geen 2de keer.
pinodambini heb je misschien nog meer foto`s van de DNOC s`avonds?? wil deze wel plaatsen op me site met b.v je naam erbij ? http://www.bodybuild.nl als je dat een goed idee vindt dan laat het me maar even weten misschien heeft iemand ook de uitslag ben hier erg benieuwd naar?

pff had de uislag niet zien staan.
had niet eerst alles gelezen
in ieder geval fromamsterdam
bedankt voor de informatie

Ik heb die Boris op 12 april aan het werk gezien in Bastogne. Hij overnachtte in ons hotel. Super atleet!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven