XXL Nutrition

Foto's - eerlijke comments graag!

Bezoekers in dit topic

Frankholland

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jul 2007
Berichten
14
Waardering
3
Hee

Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar sinds een half jaar nooit serieus gesport of op mijn voeding gelet, en dat werd wel tijd want ik begon nogal vet te worden! :(

6 maanden geleden woog ik nog 77 kilo, nu weeg ik 66,5 (mijn lengte is 1.74m), dus ruim 10 kilo afgevallen. Voornamelijk bereikt door alleen nog maar gezond te eten en doe nu af en toe cardio en 1x per week zwemmen doe ik ook sinds kort.

Ik heb nu zo'n simpele huidplooimeter thuis en volgens dat ding is mijn vetpercentage nu zo'n 20%. Geen idee of dit klopt.. kunnen jullie inschatten of dit klopt?

Sinds een maandje doe ik ook fitness, met dumbbells, barbell, situps (met gewicht), pushups etc. en let ik er vooral op dat ik genoeg eiwitten binnen krijg (zo'n 2 gram eiwit per kilo). Ik wil (nog) niet flink gaan zitten bulken, ik wil eerst nog wat vet kwijt en ook wat grotere spieren ontwikkelen, aangezien ik nog beginner ben moet dit wel kunnen had ik al ergens gelezen.

Check mijn foto's van hoe ik er nu voor sta, en laat aub even eerlijk weten wat jullie er van vinden voor een beginner, waar ik vooral op moet letten enzo..

Thx! :)

fit-1.jpg


fit-2.jpg


fit-3.jpg


fit-4.jpg
 
20% kan best kloppen.

Ik zou doorcutten naar de 14% ong en dan gewoon een clean bulk ertegenaan smijten.

Waar je op moet letten, tjah je begint net dus alles goed en hard trainen en goed eten en de rest komt vanzelf wel.
 
Hmja, zo'n 18 a 20% schati k.

Indd doorcutten zo laag mogelijk, en dan clean gaan bulken.

Je bent op de goeie weg, succes!
 
oke oke..dus die 20% kan wel goed kloppen! En inderdaad dus nog wat vet eraf tot 14% ofzo en dan clean bulken, dat zie ik wel zitten ja.. lijkt mijzelf ook het beste. Ik merk gelukkig al wel dat ik steeds zwaarder kan trainen sinds ik train, dat is ook wel een indicatie dat ik op de goede weg zit :)

Nog meer comments? :P
 
Echt schaamte dat je dit durft te poste, ga eerst trainen en post je resultaten maar hou zulke foto's gewoon achterwegen.
 
Negeer die bitfreak maar,
zoals anderen al zeiden, eerst even aan de cut en dan bulken ;)
Oja vergeet geen voedingsschema & benen :D
 
Echt schaamte dat je dit durft te poste, ga eerst trainen en post je resultaten maar hou zulke foto's gewoon achterwegen.

Ik kots op mensen zoals jij.


Idd doorcutten en dan cleanbulken, good luck bro!
 
bitfreak heeft 45 posts en 0 karma punten, zijn mening heeft dus eigenlijk geen waarde op DBB. :)

Ga anders clean-bulken. Vereist wel meer discipline, maar dat is weer een kwestie van wilskracht denk ik.
 
Mwa ik denk dat als je nog onder de 70kilo zit met 20% BF dat je idd wel gelijk mag gaan cleanbulken ;)
 
let zeker niet op de mening van bitfreak wil ik zeggen om te beginnen:rolleyes:

1) tof dat je wilt werken om een goed fysiek te bereiken!
2) al goed dat je 10 kilo bent afgevallen
3) nu gewoon beginnen met serieus liften en goed de stickies e.d lezen
4) veel succes man ! :cool:
 
Back
Naar boven