MuscleMeat

Foto's eerste MAP wedstrijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

17 nog maar?! Pfoe, niet gek dat je de jongste was! Wie is je coach als ik vragen mag? :).
Misschien een leuk idee om een log bij te houden in aanloop naar je volgende competitie.

Hihi, Michael de Maesschalck, echt een topcoach!
Inderdaad misschien wel! :D
 
is je gyno een knobbel? het ziet er op foto enkel puffy uit eigenlijk, is dit dan operatief verwijderbaar?
 
Een echte schande dit! heeft die gast er zolang voor moeten preppen om dan niet te mogen meedoen door ze gyno?!

mmm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vincent 1998 zei:
Is er niemand anders die wat wilt reageren op het topic?
Dacht dat ermeer belangstelling ging zijn :/

______________________________________________________________________________________

Wat dacht jij laat ik zelf nog maar eens reageren met een reactie die ook nog eens off topic is.
______________________________________________________________________________________

Alle respect voor voor jou fysiek, zeker op jou leeftijd.
Maar je lijkt me een beetje aandachtsgeil om zo je eigen Topic weer in beeld te brengen (?)
 
Vincent 1998 zei:
Is er niemand anders die wat wilt reageren op het topic?
Dacht dat ermeer belangstelling ging zijn :/

______________________________________________________________________________________

Wat dacht jij laat ik zelf nog maar eens reageren met een reactie die ook nog eens off topic is.
______________________________________________________________________________________

Alle respect voor voor jou fysiek, zeker op jou leeftijd.
Maar je lijkt me een beetje aandachtsgeil om zo je eigen Topic weer in beeld te brengen (?)


Hah, als je de onderwerpen in de topic eens bekeek zie je dat het veel over gyno gaat en hoe dit word afgestraft op wedstrijden.
En omdat ik er zelf op ben afgestraft en dit tegen kwam vandaag dacht ik dat het wel fijn zou zijn om te laten zien dat ze vele verder gaan dan enkel strafpunten uitdelen.
Verder bedankt voor je compliment :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven