Fitness Seller

Foto's en uitslagen Enercup IFBB 2014

Bezoekers in dit topic

Ik zou nog even doorgaan met zeiken Opa, met een beetje "mazzel" maken ze dan van geen enkele wedstrijd meer fotos...
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik zou nog even doorgaan met zeiken Opa, met een beetje "mazzel" maken ze dan van geen enkele wedstrijd meer fotos...

weet je het ligt er te dik bovenop he je moet hier niet verkondigen dat je foto.s gaat maken en plaatsen
en vervolgens alleen foto.s plaatst van ifbb wedstrijden en van andere bonden niet

dan ben een kerel en zeg het gewoon maar ga hier niet mensen lekker maken
 
Ik ben allang blij dat er iemand hier af en toe foto's plaatst van de wedstrijden. Denk dat de meeste dat ook zijn maar je hebt altijd uitzondering erin ;)
 
duurt wel lang met de foto.s van ,, walters open nk ,, die van de enercup stonden er de volgende dag op

zelfde verhaal met walters open benelux ook nooit geplaatst hier

lijkt wel of er een voorkeur is voor het vriendeclubje van de ifbb hier

Meid toch. Doe toch eens normaal en wees blij dat er überhaupt foto's worden geplaatst. De sectie staat open voor iedereen die foto's wil plaatsen van een evenement. Als foto's hier niet geplaatst worden is dat jammer maar er iets achter zoeken gaat nergens over.
 
weet je het ligt er te dik bovenop he je moet hier niet verkondigen dat je foto.s gaat maken en plaatsen en vervolgens alleen foto.s plaatst van ifbb wedstrijden en van andere bonden niet dan ben een kerel en zeg het gewoon maar ga hier niet mensen lekker maken

Ze staan trouwens gewoon op de site van XXL ;) [Link niet meer beschikbaar]

Niet allemaal maar ze besteden het ook uit aan een andere fotograaf. Sowieso maakt Tjaling alle foto's voor de IFBB en XXL en die maakt gewoon top foto's. Blijkbaar hebben ze nog niemand gevonden die dezelfde kwaliteit maakt.
 
Back
Naar boven