MuscleMeat

Foto's en Uitslagen YBF NK 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ow ok duidelijk. jammer :P
ik heb de mijne wel netjes besteld vond het geld zeker waard. Ik verwacht wel dat je bij mijn volgende westrijd ook aanwezig bent :P

Papa zal z'n best doen ;)

Wat is je naam dan? Zal ik proberen er nog wat extra te schieten... als jullie eindelijk eens stil staan! :D
 
Ontzettend bedankt voor het snel toesturen van de DVD met foto's!! Staan zelfs meer foto's dan ik zag op de site.. Kwaliteit is uitstekend en zelfs met inzoomen op deze foto kwam ik tot de ontdekking dat ik dwarsstrepen heb op mijn rug :D Dat zie je zelf niet in de spiegel ;)
 
Ontzettend bedankt voor het snel toesturen van de DVD met foto's!! Staan zelfs meer foto's dan ik zag op de site.. Kwaliteit is uitstekend en zelfs met inzoomen op deze foto kwam ik tot de ontdekking dat ik dwarsstrepen heb op mijn rug :D Dat zie je zelf niet in de spiegel ;)

Bizar hoor voor een vrouw! je ziet er echt super uit..lekker doorgaan..wat is je volgende doel?? Of gewoon even lekker door trainen nu en eten???;)
 
Papa zal z'n best doen ;)

Wat is je naam dan? Zal ik proberen er nog wat extra te schieten... als jullie eindelijk eens stil staan! :D

Ali :P had toen de fotos van jbc van je besteld :D Volgend jaar atlas!!
 
Ontzettend bedankt voor het snel toesturen van de DVD met foto's!! Staan zelfs meer foto's dan ik zag op de site.. Kwaliteit is uitstekend en zelfs met inzoomen op deze foto kwam ik tot de ontdekking dat ik dwarsstrepen heb op mijn rug :D Dat zie je zelf niet in de spiegel ;)

Graag gedaan!

Meer foto's? Mmm... misschien ben je niet naar de volgende pagina's gegaan...
 
DVD ook al binnen! goeie service! zitten echt weer superfotos tussen! zie je toch direct het verschil tussen amateurfotos en die van een pro. Supergoed gedaan Robin! Misschien een stom vraagje, maar zijn er nog DVDs van 5 jaar geleden te bestellen?
Grtz
 
DVD ook al binnen! goeie service! zitten echt weer superfotos tussen! zie je toch direct het verschil tussen amateurfotos en die van een pro. Supergoed gedaan Robin! Misschien een stom vraagje, maar zijn er nog DVDs van 5 jaar geleden te bestellen?
Grtz

Pro? Wow!!! Dank je!

Vijf jaar geleden... Nee, die waren gemaakt met een klein digitaal cameraatje met een kleine chip (ja heren, dat is lang geleden!). Kwaliteit is naatje! Sorry! Heb alleen deze ene foto van je...

 
Back
Naar boven