MuscleMeat

Foto's en uitslagen YourBody.pro Limburg Open 2014

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.482
Waardering
4.092
Meer informatie en foto's volgen de komende dag(en).

[Link niet meer beschikbaar]
 
Aan de foto's te zien Rob s. Overall-winnaar! Respect gast
 
:roflol: Er zitten er weer tussen die niet hebben gecut voor de westrijd. En gefeliciteerd Rob!
 
Laatst bewerkt:
Congratz Rob!
 
Rob zag er bruut uit! top!
 
Bas is MAP atleet, heeft het idd top gedaan!
 
Mooi!
Kan altijd genieten van die foto's :) :)


Alleen... wat is nu het verschil tussen bodyfitness en physique? Ik dacht altijd dat physique een stapje verder was, maar hier lijkt dat niet zo? Of is dat verbeelding?
 
Mooi!
Kan altijd genieten van die foto's :) :)


Alleen... wat is nu het verschil tussen bodyfitness en physique? Ik dacht altijd dat physique een stapje verder was, maar hier lijkt dat niet zo? Of is dat verbeelding?
dat begreep ik ook, maar vond sowieso tussen de klassen in de grens soms onduidelijk. Al ben ik natuurlijk ook een leek.
Overigens: bij de dame in het paars zag je in het bovenlijf op de bühne meer spier dan hier op de foto.
En het meiske links, dat knappe poppetje, is slechts 16 jaar!

Rob: van harte!
 
Thnx!!! Was een heel leuke ervaring. Ook heel tof dat ik mijn eerste wedstrijd win zo dicht bij huis :)
Als ik nu terug kijk was ik persoonlijk niet echt tevreden, uiteraard wel over de winst maar niet over mijn shape.
Pas nadat ik na de wedstrijd echt flink gejunkt had met pizza, ijs, cola, etc etc werd ik vol. Had toen veel vollere spieren dan toen ik backstage opgepompt had voordat ik podium op moest. Geeft dus aan dat ik gewoon plat stond op de wedstrijd. Gelukkig was het genoeg om te winnen maar heb er zeker veel van geleerd. Dit kan ik allemaal meenemen naar Rotterdam. Heb Berry de Mey achter me staan dus heb er alle vertrouwen in!
 
Thnx!!! Was een heel leuke ervaring. Ook heel tof dat ik mijn eerste wedstrijd win zo dicht bij huis :)
Als ik nu terug kijk was ik persoonlijk niet echt tevreden, uiteraard wel over de winst maar niet over mijn shape.
Pas nadat ik na de wedstrijd echt flink gejunkt had met pizza, ijs, cola, etc etc werd ik vol. Had toen veel vollere spieren dan toen ik backstage opgepompt had voordat ik podium op moest. Geeft dus aan dat ik gewoon plat stond op de wedstrijd. Gelukkig was het genoeg om te winnen maar heb er zeker veel van geleerd. Dit kan ik allemaal meenemen naar Rotterdam. Heb Berry de Mey achter me staan dus heb er alle vertrouwen in!

Was het serieus je eerste wedstrijd?? :eek:
 
:roflol: Er zitten er weer tussen die niet hebben gecut voor de westrijd. En gefeliciteerd Rob!

meestal is het vocht,, vocht lijkt vet.. meeste onder de 8% vet toch wel,,, op bijna alle fotos die ik zie,

KNOWLEGDE = power
 
meestal is het vocht,, vocht lijkt vet.. meeste onder de 8% vet toch wel,,, op bijna alle fotos die ik zie,

KNOWLEGDE = power

Eigenlijk meestal vet, ze denken dat het vocht is, maar je kan het vaak 2 weeks out al zien, ze wijten het aan fout vocht afdrijven en laden, maar is meestal onzin.
Zoals plat zijn, zijn gewoon fouten die niet nodig zijn, al zijner uitzonderingen natuurlijk.
 
Gefeliciteerd Rob!
 
Gruwelijk Rob! Wat een fysiek heb jij daar maat! echt netjes! :thumb:
 
Van harte Rob.
 
René klopt het nou wat ik zeg, (zie reply boven) anders haal ik de spoiler weer weg ? :o
Bastiano zat toch ook in deze Open ?!


het is nog vroeg voor mij :windup:

wie wat waar :???:


Ik heb de rest van de foto's van de heren BBing er nu ook op. Later meer en ook de namen etc. wacht nog op alle informatie.

Van alle NL wedstrijden gaat we dat voortaan zo doen, alles netjes op een rijtje ;)
 
Back
Naar boven