AndroidHealthClinic

foto's enrico

Bezoekers in dit topic

enrico

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
2.468
Waardering
12
paar foto's van mij, deze zijn van een fotoshoot en enkel ik heb het recht deze te gebruiken en te verspreiden, ze zijn auteursrechtelijk beschermd dus blijf er af aub :)

wat meer info:
stats: 22 jaar, op deze foto's rond de 94kg bij 1m82, ben 5 jaar aan het trainen, laatste jaar met vrij veel ups en downs,eigenlijk meer downs(vrouwenshit je kent dat) maar desalniettemin ben ik tevreden met de vooruitgang die ik heb kunnen maken afgelopen jaar, het had meer kunnen zijn maar aan de andere kant is er ook meer in het leven dan alleen bbing :)
edit: mss ook nog de moeite om te vermelden, ik ben beginnen trainen met een gewicht van 55kg bij 1m80, dus ik ben van vér gekomen :)

In het verleden heb ik al enkele wedstrijden gedaan, met wisselende successen, ik ben aan het overwegen in oktober weer een wedstrijdje te pakken maar dat weet ik nog niet zeker.

voorlopig zijn de plannen opbouwen, tegen augustus is het de bedoeling om zo'n kleine 105kg te wegen, op wedstrijd zou ik dan graag eindigen met 90 droog :) (maar dan bedoel ik ook echt strepen op ass en 0ml onderhuidsvocht droog :D:D)
men zwakke punten in mijn ogen: rugdikte, borst, triceps, hamstrings en kuiten en eigenlijk algehele massa nog.
edit: klikken voor de grote versie :)

meer foto's op pagina 2

2005_0324ErikFinepix0005.jpg


2005_0324ErikFinepix0013.jpg


2005_0324ErikFinepix0014.jpg


2009_0409Erik0082.jpg


2009_0409Erik0087.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goede wat massa en droog. Nice!
 
Ziet er goed uit!
 
ok, wie is die chick???!!

de front foto's zien er het beste uit

maar t'is nog lang niet gedaan... ;)

we moeten er allemaal aan geloven :p
 
ok, wie is die chick???!!

de front foto's zien er het beste uit

maar t'is nog lang niet gedaan... ;)

we moeten er allemaal aan geloven :p

daar moet gij afblijven maat :D
en nee tis idd nog lang ni gedaan ;) nog een lange weg af te leggen, maar we komen er wel :)
 
anders gaan we een v dees is uit he..en neem uw vriendin(nen) dan maar mee dat ze eens ziet hoe het Wél moet :D:D
 
anders gaan we een v dees is uit he..en neem uw vriendin(nen) dan maar mee dat ze eens ziet hoe het Wél moet :D:D

och dare, de bescheidenheid druipt er weer af :p als ge wijvekes wil fixen pakkek u wel is mee naar Polen, van de dees blijfde af! :D
 
its a done deal!
ik herrinner u daar later nog eens aan..
 
zeer goed fysiek!
 
goeie fysiek!

je gezicht lijkt wat op dat van Lance Armstrong vind ik :D
 
Meer dan netjes!
 
goeie fysiek!

je gezicht lijkt wat op dat van Lance Armstrong vind ik :D

haha eerste x dat ik dat hoor, toeval wil dat ik dan nog ex-renner ben ook :D:D:D (jammer genoeg niet zo snel als lance :(:( :D)
 
tnx voor de reacties alvast peopz
 
heel goed jongen,iedereen heeft wel eens een tijdje dat het wat minder gaat,zoals bij mij zelf heb ik niet veel zin meer te gaan trainen maar wil mijn fysiek waar ik jaren voor heb gewerkt niet kwijt,dus sleur ik mezelf naar de gym.ben nu al wel 2 weken thuis.mentaal dipje denk ik :)
 
Back
Naar boven