XXL Nutrition

foto's enrico (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zeer goede fysiek, alles mooi in verhouding lijkt mij
 
Ja super ook weer :D opeens gaan de mannen van dbb hun fotoshoots poste :P?? normaal zag je dat toch nooit hiero ofwel ?
 
Ja super ook weer :D opeens gaan de mannen van dbb hun fotoshoots poste :P?? normaal zag je dat toch nooit hiero ofwel ?

ik heb er nog een stuk meer hoor, maar ik ga de dbb mannen niet te gek maken met dan mooie snoetje dat er op de meeste andere bij staat, met al die testosteronbommen hier :D
 
Je hebt opvallend brede schouders, hetgeen opzich een goede zaak is, maar dat maakt het wel wat moeilijker om het frame opgevuld te krijgen.

Overall behoorlijk goede symmetie. Voornaamste opdracht zal zijn verder massa pakken, en de rug en borst verder opvullen.
Gezien je leeftijd, moet dat zeker kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt opvallend brede schouders, hetgeen opzich een goede zaak is, maar dat maakt het wel wat moeilijker om het frame opgevuld te krijgen.

Overall behoorlijk goede symmetie. Voornaamste opdracht zal zijn verder massa pakken, en de rug en borst verder opvullen.
Gezien je leeftijd, moet dat zeker kunnen.

inderdaad, moest ik een tikkel smaller zijn van schouder zou het allemaal al veel voller lijken, maar long-term bekeken is het een zegen om breed geschouderd te zijn :p
 
ik heb er nog een stuk meer hoor, maar ik ga de dbb mannen niet te gek maken met dan mooie snoetje dat er op de meeste andere bij staat, met al die testosteronbommen hier :D

Whaha dat verklaart waarom je je boxer betje hoog hep opgetrokke :p maar uh wat meten die armen eigenlijk ? echt dikke pieke erop :D
 
Super progressie geboekt het laatste jaar maat, desondanks soms wat tegenslag en mindere periodes heb ge er toch het beste uitgehaald mijn ogen!
Nu nog 5kg droge massa erop en terug onstage gij!
 
Goeie quads en schouders, de focus moet inderdaad nog vooral op rug en borst.
Ik wens je veel succes verder en dat je de wedstrijden waar ik niet in meedoe mag winnen :D
 
Whaha dat verklaart waarom je je boxer betje hoog hep opgetrokke :p maar uh wat meten die armen eigenlijk ? echt dikke pieke erop :D

zijn zo rond de 45 cm maar omdat ik erg lange armen heb moet er toch nog wat bij want in sommige poses valt het wat tegen imo, kan toch zeker een 47-48 gebruiken

enneh eerlijk, ik moest aan men oma denken om geen totaal foute foto's te maken met die meid :roflol: :D
 
Laatst bewerkt:
Goeie quads en schouders, de focus moet inderdaad nog vooral op rug en borst.
Ik wens je veel succes verder en dat je de wedstrijden waar ik niet in meedoe mag winnen :D

men v-shape is als ik écht droog sta bovengemiddeld goed te noemen, (kan beast nr 1 beamen ;)) maar zoals mr 10 zei, ik ben erg breed van schouders (mr 10 kent me persoonlijk dus hij kan het echt goed beoordelen) wat het inderdaad toch moeilijker maakt om alles vol en dikgespierd te krijgen, maar ik ga ervoor, ik ga geen vrouw meer mij zover laten krijgen dat ik foert zeg tegen eten en trainen, en ik weet en voel dat als ik nu recht voor doel ga dat er nog heel veel in zit :) ;)

edit: welke wedstrijden ga jij in de nabije toekomst doen? enneh, hoe groter de eventuele battle hoe leuker he ;)
 
Super progressie geboekt het laatste jaar maat, desondanks soms wat tegenslag en mindere periodes heb ge er toch het beste uitgehaald mijn ogen!
Nu nog 5kg droge massa erop en terug onstage gij!

tnx bro, enneh, wie weet binnekort met de hele bende samen onstage :D
(dan kom ik wel tegen Aron en Monstro in de +85 :eek::eek::eek: ik ga alvast weer even trainen! :D:D)
 
tnx bro, enneh, wie weet binnekort met de hele bende samen onstage :D
(dan kom ik wel tegen Aron en Monstro in de +85 :eek::eek::eek: ik ga alvast weer even trainen! :D:D)

Hèhèhèhè idd , extra beef kweken is de boodschap! Als ik onstage ga is het voor de 84.9kg gaan :D nie da da een makkelijke klasse is, integendeel, maar daar valt het nog NET allemaal een beetje mee qua size.
 
Ik zou wel eens een wedstrijd meedoen een halfjaar van nu, maar dit is nog lang niet zeker. Ik zal binnekort ook eens een paar fotos proberen te maken.(kheb zelf geen camera)
 
Goed bezig..veel succes nog
 
Goeie quads en schouders, de focus moet inderdaad nog vooral op rug en borst.
Ik wens je veel succes verder en dat je de wedstrijden waar ik niet in meedoe mag winnen :D
en als je wel meedoet hij 2de mag worden:D
 
Ja dat gun ik hem wel :)
 
wow netjes man :)
 
Zeer netty fysiek man!
 
Back
Naar boven