MuscleMeat

foto's enrico

Bezoekers in dit topic

Wow de wereld is klein. Wilrijk, local, vlaanderen, komt me allemaal bekend voor.
 
daar moet gij afblijven maat :D
en nee tis idd nog lang ni gedaan ;) nog een lange weg af te leggen, maar we komen er wel :)

een lange weg af te weggen? wtf lul jij nou weer
 
een lange weg af te weggen? wtf lul jij nou weer

wat lul jij kerel, was iets tussen mij en Willem mss?? over het feit wat ik uiteindelijk wil bereiken qua fysiek mss ...
als je nix beter te zeggen hebt reageer dan niet he dude..
 
Ziet er goed uit. Zou me in eerste instantie richten op quadmassa en hams.
Je quads zitten heel hoog ook je medialis zal wat groter moeten worden zodat het gebied bij de knie wat voller lijkt.

Succes met je doelen.
 
Ziet er goed uit. Zou me in eerste instantie richten op quadmassa en hams.
Je quads zitten heel hoog ook je medialis zal wat groter moeten worden zodat het gebied bij de knie wat voller lijkt.

Succes met je doelen.

klopt, met die benen ben ik erg hard bezig (tot spijt van mijn trainingpartners:p)
heb je mss goeie tips om de medialis extra aan te pakken?
voor men hams doe ik stiff legged deadlifts en dat lijkt goed te werken
 
Ziet er goed uit;)
 
goed man ,echt mooi droeg en goede massa.
je mag trots zijn hierop.

suc6 verder
 
wat een benen:eek:
 
Ziet er goed uit kerel. Echt wel de definitie van mesomorf: brede schouders en smalle taille. Als het woord mesomorf in het woordenboek staat moet jouw foto ernaast hehe.

Lekker droog en toch veel massa.

Blijven knallen ;)
 
Ziet er goed uit kerel. Echt wel de definitie van mesomorf: brede schouders en smalle taille. Als het woord mesomorf in het woordenboek staat moet jouw foto ernaast hehe.

Lekker droog en toch veel massa.

Blijven knallen ;)

meso-ecto dan toch, als je me 5jr terug had gezien had je gewoon 200% ecto gezegd :D heb er nog wel foto's van maar is gewoon té erg om op internet te zetten :D
 
is toch vet om die progressie te laten zien
 
Ziet er bezonder goed uit.
Weinige presteren meer op 2 jaar.

Antwerpen :thumbs: :D
 
ziet er goed uit kerel, mooi fysiek.

suc6 met je verdere doelen!
 
Nette verhoudingen, je lijkt btw inderdaad op Armstrong.
 
Back
Naar boven