XXL Nutrition

foto's enrico (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

geen probleem :kots:

beetje respect, kan zijn dat het jou smaak niet is maar je kan dat ook anders duidelijk maken.
En als jij beter hebt zou ik daar dan toch eens een foto van willen zien :rolleyes:
en btw: ik zei maat, voor zover ik weet zijt gij daar geen van. Desalniettemin moet ge er ook afblijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Hèhèhèhè idd , extra beef kweken is de boodschap! Als ik onstage ga is het voor de 84.9kg gaan :D nie da da een makkelijke klasse is, integendeel, maar daar valt het nog NET allemaal een beetje mee qua size.

we zouden ne keer samen moeten gaan trainen ofzo, lijkt mij wel tof :)
 
beetje respect, kan zijn dat het jou smaak niet is maar je kan dat ook anders duidelijk maken.
En als jij beter hebt zou ik daar dan toch eens een foto van willen zien :rolleyes:
en btw: ik zei maat, voor zover ik weet zijt gij daar geen van. Desalniettemin moet ge er ook afblijven ;)

ik snap best dat je haar erbij post omdat je alleen leuke reactie's wilt (en het in je hersenen zit dat ze superknap is) zoals je misschien al eerder weet help ik mensen nogal graag uit hun dromen ;)
 
Mooie fysiek!
 
beetje respect, kan zijn dat het jou smaak niet is maar je kan dat ook anders duidelijk maken.
En als jij beter hebt zou ik daar dan toch eens een foto van willen zien :rolleyes:
en btw: ik zei maat, voor zover ik weet zijt gij daar geen van. Desalniettemin moet ge er ook afblijven ;)
respect heeft die arnoldfan niet,is een zielig ventje dat al een x aantal mislukte kuren achter de rug heeft,omdat hij niet weet wat hij koopt en niet deftig traint,dus van zijn domme comentaar moet je je niet veel aantrekken,hij heeft zelf geen vriendin en moet zijn frustratie's toch ergens kwijt he ;)
 
ik snap best dat je haar erbij post omdat je alleen leuke reactie's wilt (en het in je hersenen zit dat ze superknap is) zoals je misschien al eerder weet help ik mensen nogal graag uit hun dromen ;)

zij is al vaak gevraagd voor modellenwerk dusja, ik zal dan toch niet de enige zijn.
maar jou chick zal natuurlijk véle malen knapper zijn :rolleyes::rolleyes: bewijs het dan maar he keyboard warrior. en ze staat op de meeste foto's van de shoot bij dus met 2 foto's waarop een klein beetje van haar te zien is heb ik het niet overdaan denk ik.
 
ik snap best dat je haar erbij post omdat je alleen leuke reactie's wilt (en het in je hersenen zit dat ze superknap is) zoals je misschien al eerder weet help ik mensen nogal graag uit hun dromen ;)

Dan droom jij al een heel tijdje...
 
heb je die chick gedopt?
 
Arnoldfan=internetheld nr1
irl heeft hij eens geen vriendin en ligt iedere avond te fappen als hij door het sleutgat van zijn ouders zit te kijken als ze aan het nken zijn!!!
 
y0

Ziet er goed uit man!
 
tering ziet er goed uit man, vooral je schouders!!
 
Goed gesprek vorige zaterdag @ local!
foto's zien er top uit.

je hoort nog van me

grtz
 
Van wilrijk?
 
netjes , wel op derde foto zweet je pcies van je ballen of heb ik het mis ???
 
netjes , wel op derde foto zweet je pcies van je ballen of heb ik het mis ???

kan wel, was al ff aan het poseren en was overal hard aan het zweten toen, maar denk eerder dat het gewoon een schaduw is ofzo.

waar mensen op letten he :p
 
Back
Naar boven