XXL Nutrition

Foto's Fabian aka Muscletek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik antwoord ff voor Fab, omdat ie momenteel ff druk is met werk etc.

Ja iedereen mag lid worden op onze eigen sportschool, het is alleen wel verplicht alleen met dumbbells en barbells te trainen!

Ja dat zijn gewoon hoofdazakelijk de traps en lats die je ziet he op de rug.

Hoe wij volumieuze borstspieren krijgen is schuin schuin en nog eens schuindrukken( ik dan iig) de bovenkant borst geeft vorm en volume aan de borst!

Welke oef doe je dan voor je borst?
 
Ziet er goed uit... traint ie ook in hoofddorp ofnie? en zo ja waar? :) Heb em trouwens nog nooit hier in et dorp rond zien lopen
 
Originally posted by Vinny


Welke oef doe je dan voor je borst?

Ik doe dumbbell presses in verschillende hoeken behalve dus vlak!
Hetzelfde geldt voor dumbbell flyes, die doe ik ook in verschillende hoeken voor enkel en alleen de bovenborst! That's all! Geen barbells geen machines en ook geen kabels!
 
Originally posted by -Ma3stro-
Ziet er goed uit... traint ie ook in hoofddorp ofnie? en zo ja waar? :) Heb em trouwens nog nooit hier in et dorp rond zien lopen

Nee hij traint momenteel in Haarlem en Adam geloof ik.. en euh hij woont er toch echt..
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik denk dat je je mentaal tijdens het borsttrainen echt met name moet richten op je rechterborst, probeer je te concentreren op het spiergevoel en de burn van je rechterborst! En ik denk dat je dan een spotter moet nemen zodat je nog door de pijn barriere kan gaan als je linkerborst uitgeput begint te raken als de rechter nog doorkan.. probeer het eens uit..

Succes!

thnx ! zal t es proberen
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik doe dumbbell presses in verschillende hoeken behalve dus vlak!
Hetzelfde geldt voor dumbbell flyes, die doe ik ook in verschillende hoeken voor enkel en alleen de bovenborst! That's all! Geen barbells geen machines en ook geen kabels!

ah zelfde als mij dus, met verschillende hoeken bedoel je dus verschillende graden op het bankje?
 
zal ook eens wat fotos van mn mate posten..wel allemaal bulkfotos dan:D


maar ff zonder humor. ziet er zeker goed uit man. heb t al op je site gezien maar vind zeker niet erg om weer te zien. en dat van die borst ben ik ook wel benieuwd naar. ook incline flyes en hoeveel oefeningen in hoeveel verschillende hoeken?
 
Originally posted by Vinny


ah zelfde als mij dus, met verschillende hoeken bedoel je dus verschillende graden op het bankje?

Juist!
 
Originally posted by dandyman
zal ook eens wat fotos van mn mate posten..wel allemaal bulkfotos dan:D


maar ff zonder humor. ziet er zeker goed uit man. heb t al op je site gezien maar vind zeker niet erg om weer te zien. en dat van die borst ben ik ook wel benieuwd naar. ook incline flyes en hoeveel oefeningen in hoeveel verschillende hoeken?

Ik doe altijd 3 oefeningen in 2 verschillende hoeken. De volgorde van de oefeningen en de hoek van de oefeningen is iedere borsttraining wel weer anders uiteraard.
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik doe altijd 3 oefeningen in 2 verschillende hoeken.

dus 2 oefeningen met dezelfde hoek. Ik neem aan dus 1 flye en 1 press op dezelfde hoek? en zoja war begin jij mee?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Nee hij traint momenteel in Haarlem en Adam geloof ik.. en euh hij woont er toch echt..

waar in Haarlem ?
 
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik antwoord ff voor Fab, omdat ie momenteel ff druk is met werk etc.

Ja iedereen mag lid worden op onze eigen sportschool, het is alleen wel verplicht alleen met dumbbells en barbells te trainen!

Ja dat zijn gewoon hoofdazakelijk de traps en lats die je ziet he op de rug.

Hoe wij volumieuze borstspieren krijgen is schuin schuin en nog eens schuindrukken( ik dan iig) de bovenkant borst geeft vorm en volume aan de borst!

Is het dan normaal dat een borstspier zo 'vol' en ogenschijnlijk nogal vet eruit ziet en de achterkant zo droog dat je de traps/lats ziet? Dat valt me bij de profs ook op nl.

Ha, ik ben net vorige week voor het eerst gaan schuin drukken! Helaas slechts met 20 kg (tenminste gisteren 1x20 en 1x15, morgen 22,5kg). Met dumbbells haal ik nog minder :(.. maar ja, chronische pijn in rotator cuff... als ik niet borsten van me zelf had, was ik zo plat als een strijkijzer... hoe krijgen die mannen het toch voor mekaar grotere borsten te krijgen dan ik.. :to:
Bij de weg, ik weet niet meer wie het was (3XL?) maar die deed bijna alleen maar flyes voor de borst, in alle vormen en maten. Ook hoor ik dat velen dumbbells prefereren boven een staaf (doe ik nu). Zit dus te dubben of ik schuin zal gaan drukken met dumbbells (maar ivm die rotator cuff blessure mis niet zo slim)


Nou, het wordt nog razend druk in jouw 'sportschool'.. ik hoef nog niet op bezoek (ga binnenkort bij Spike langs om squat te laten beoordelen), maar tips zijn altijd welkom!

Espi, morgen 3e HST dag...
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by asCeNDeDaSiaN


Ik doe altijd 3 oefeningen in 2 verschillende hoeken. De volgorde van de oefeningen en de hoek van de oefeningen is iedere borsttraining wel weer anders uiteraard.


gebruik je alleen dumbbells of ook nog barbells voor je borst?
 
Originally posted by Esperantisto

Zit dus te dubben of ik schuin zal gaan drukken met dumbbells (maar ivm die rotator cuff blessure mis niet zo slim)


Maar je wilde toch een echte krachttrainster worden?? Kun je dan niet beter gewone benchpress vooral doen??
Of ben je van idee verandert en ga je toch maar voor bodybuilding?
 
Doe je ook nog bij elke set partial/forced ?
 
oh ja shit onderste foto helemaal niet gezien :D mooi hoor :thumbs:
 
Originally posted by Vinny
Doe je ook nog bij elke set partial/forced ?

Vinny als je ff in de thread "Dr Pepper zijn pics" kijkt.. daar heb ik het allemaal uitgelegd hoe ik mijn borst train..
 
Back
Naar boven