1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Foto's/Filmpjes van oefeningen gezocht

Discussie in 'Oefeningen' gestart door Cochise, 27 okt 2002.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Cochise

Cochise Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Wie weet er een link voor mij waar ik al die oefeningen die je in dit forum tegenkomt aan de hand van duidelijk foto's, illustraties of filmpjes kunt bekijken?

Er worden vaak oefeningen gedaan, waarvan ik geen enkel idee heb hoe ze gedaan moeten moeten worden of wat het überhaupt betekent en welke specifieke spiergroepen je er me pakt. Ik heb wel dat schitterende boek van "Anatomische benadering van Krachtsport" gekocht van Gerard Devalier meen ik, alleen komen daar ook niet alle oefeningen aan bod.

Wie kan me hieraan helpen?

2. Big Byron

Big Byron Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
  3. Duplicate

Duplicate Cool Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    [Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2017
  4. Cochise

Cochise Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Bedankt voor jullie links!
    Is makkelijk om even er bij te halen en zo leer je ook gauw welke oefeningen bedoeld worden

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie