XXL Nutrition

Foto's GFG

Bezoekers in dit topic

Zal hem even uploaden...echt grappig als ik die foto weer terug zie hahaha
 
4 Jaar en 2 maanden geleden :D

2uh60k5.jpg
 
netjes.. :O
 
Nette fysiek kerel! (voor zover ik kan zien)
 
Mooi resultaat!!!
 
Mooi gedaan. Echt een top fysiek nu :thumbup:
 
how did you do that!:O
 
goed fysiek hoor :thumb: :thumb: 2 thumbs up
 
Goede progressie ouwe, schat je alleen lichter in op deze foto. Goede belichting + duidelijke foto's zullen je goed doen, de stats zijn helemaal toppie.
Hard work pays off.
 
hey man ZEER net fysiek!
train je elke spiergroep 1 x per week?
 
Goede progressie ouwe, schat je alleen lichter in op deze foto. Goede belichting + duidelijke foto's zullen je goed doen, de stats zijn helemaal toppie.
Hard work pays off.

Thnx. Op deze foto lijk ik idd lichter. In de sportschool is nu erg mooie belichting en veel spiegels. Binnekort dus betere.

hey man ZEER net fysiek!
train je elke spiergroep 1 x per week?

Nee..ik geef sommige spiergroepen extra aandacht door ze 2 keer per week te trainen. Ik heb een trainingsschema wat ik heb afgestemd op wat voor mij werkt. Het is heel anders dan de normale trainingsschema's die ik hier wel eens voorbij zie komen.
 
ben beniewd, zou je hem mischien kunnen posten of sturen?
 
Dat heeft geen zin kerel...ik heb geen vast schema.
 
Hahaha natuurlijk niet. Ik kan je zeggen wat ik bv deze week heb gedaan, maar jullie hebben er toch niks aan. Doe gewoon wat voor jou werkt en het komt allemaal goed.
 
Hahaha natuurlijk niet. Ik kan je zeggen wat ik bv deze week heb gedaan, maar jullie hebben er toch niks aan. Doe gewoon wat voor jou werkt en het komt allemaal goed.

Haha ik dacht al;) Hou voor de gein eens een week bij welke oefeningen je doet. En welke je spiergroepen op een dag traint.
 
Back
Naar boven