Fitness Seller

fotos j3330 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kunt idd beter niet gaan cutten als je weinig traint. Cutten houd namelijk in dat je minder eet dan dat je lichaam nodig heeft en als je dan niet genoeg traint wilt je lichaam van je spieren af omdat je spieren zeer veel energie kosten om te onderhouden. Als je blijft trainen ziet je lichaam je spieren nog als iets nuttigs.

wat raad je dan wel aan?
 
Gewoon wel trainen. Wat maakt een half uurtje nou uit. Ik bleef zelf ook gewoon door trainen toen ik examens had. Als het ECHT niet kan dan moet je minimaal op onderhoud, of daar boven eten en niet aan cardio doen.
 
Gewoon wel trainen. Wat maakt een half uurtje nou uit. Ik bleef zelf ook gewoon door trainen toen ik examens had. Als het ECHT niet kan dan moet je minimaal op onderhoud, of daar boven eten en niet aan cardio doen.

na een reeks van ongeveer 15 gefaalde examens heb ik ondervonden dat ik echt geen tijd heb om te gaan trainen :)
Maar ik eet wel op onderhoud hoor, of 100 Kcals onder ongeveer. Het is dus wel een zeer lichte k*t. Ik eet ongeveer 1900 Kcals (1 shake voor cardio niet meegerekend) en ik schat mijn verbruik op ongeveer 2000. Ik moet zeggen, heel de dag doe ik letterlijk niets van beweging. Ik word wakker, ga naar beneden om te eten, ga dan weer naar boven om te leren en dat is mijn enige fysieke activiteit.
 
Leren kost ook veel energie hoor. Voor hoelang ben je van plan om 1x per week te trainen?
 
tot 23 juni, einde examens en dan weer 4dagen/week KT en 2 of 3 cardio.
 
Is niet zo lang dus kan weinig kwaat. Alleen moet je absoluut niet onder je onderhoud eten.
 
ok bedankt vr de tip, zal ietsje meer eten om zeker te zijn niet onder onderhoud te gaan!
 
Back
Naar boven