MuscleMeat

Fotos + je vet% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

itsmesjoerd

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
5
Waardering
0
Zouden jullie een foto van jezelf kunnen posten en je vet% erbij kunnen zeggen?

Ik zit nu rond de 20% en de enige fotos die ik als motivatie kan vinden zijn gasten met sixpacks.

Ik hoop dus wat foto tussen de 10 en 20% te zien :p

thank in advance
 
kijk eens in de galleries, staan zat pics met % erbij

ook mijn pics staat bij de meeste wel bij denk ik
 
of je tjeckt het topic vooruitgangs Pics.
 
Zoek functie. bied uitkomst.
 
maak een begin zou ik zeggen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is even een voorbeeld van Ferencsik (een natural-bb). Links 100 kilogram met 17.5% vetpercentage, Januari 2006 voor het cutten.
Rechts, een gewicht van 85 kilogram en 3.5% vetpercentage op een 44! jarige leeftijd :rolleyes: november 2006
Als hij het kan doen, dan moeten wij het ook wel kunnen.
 
Wist niet dat er al een dergelijk topic was.


Thx

is geen topic, er is gewoon een foto gallerij.

kijk onder de member name+locatie+karmicpower, staat een gallery knopje. als die er staat heeft de member foto's online staan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is even een voorbeeld van Ferencsik (een natural-bb). Links 100 kilogram met 17.5% vetpercentage, Januari 2006 voor het cutten.
Rechts, een gewicht van 85 kilogram en 3.5% vetpercentage op een 44! jarige leeftijd :rolleyes: november 2006
Als hij het kan doen, dan moeten wij het ook wel kunnen.

sure 14% minder vet en al zijn spieren behouden als natural-BB
my ****ing ass :rolleyes:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Dat is even een voorbeeld van Ferencsik (een natural-bb). Links 100 kilogram met 17.5% vetpercentage, Januari 2006 voor het cutten.
Rechts, een gewicht van 85 kilogram en 3.5% vetpercentage op een 44! jarige leeftijd :rolleyes: november 2006
Als hij het kan doen, dan moeten wij het ook wel kunnen.

hoe WEET jij nou weer dat deze gast natural is, omdat hij het zegt???

Lijkt me stug dat je zo weinig spiermassa inlevert als je natural diep gaat cutten. En ik weet het uit ervaring :D
 
sure 14% minder vet en al zijn spieren behouden als natural-BB
my ****ing ass :rolleyes:

Kijk eens goed naar die kerel zijn schouders en armen,is toch een pak massa verloren imo
 
lol ik zou het ook geloven als die linker "before" 15- was...
 
Kijk eens goed naar die kerel zijn schouders en armen,is toch een pak massa verloren imo


massa verloren ja, maar spieren geheel niet.

Als je uitrekent dat hij met 100/17.5% naar 85/3.5% gegaan is, heeft hij zo goed als geen spiermassa verloren.
Gewoon onmogelijk als naturel, zelfs met een kuur niet eens makkelijk te doen, maar zonder chemische hulp..... no way
 
That’s me on the left at 220lbs and 17.5% body fat, in January of 2006 just prior to starting my program. That’s me again on the right at 188lbs and 3.5% body fat after taking 3rd in the 2006 Natural Universe and 5th in the 2006 Natural Olympia in Perth, Australia at the age of 44. Same workout routine. All I did was changing my diet!

This is what he claims.

Nou voordat we daarover discussieren, moeten we ff de "jalozie" opzij zetten en met goede argumenten komen.

Die gast, Michael Ferencsik , heeft wel mee gedaan aan verschillende natural body building competities en hij was meerdere malen in de top 10 beland.

Om dan te liegen over zijn stats, en gebruik te maken van "illegale drugs" (which is possible) zou die waarschijnlijk niet eens mee mogen doen aan zulke competities. Maar wat hij precies heeft geflikt, zou ik niet weten...
 
Laatst bewerkt:
massa verloren ja, maar spieren geheel niet.

Als je uitrekent dat hij met 100/17.5% naar 85/3.5% gegaan is, heeft hij zo goed als geen spiermassa verloren.
Gewoon onmogelijk als naturel, zelfs met een kuur niet eens makkelijk te doen, maar zonder chemische hulp..... no way

is denk ik wel lager dan 17.5%...
 
is denk ik wel lager dan 17.5%...

dat dacht ik ook, aangezien er toch wel al wat spierdefinitie te zien is... Misschien was hij vetter bij de onderkant van zijn rug.
 
is geen topic, er is gewoon een foto gallerij.

kijk onder de member name+locatie+karmicpower, staat een gallery knopje. als die er staat heeft de member foto's online staan :)

[Link niet meer beschikbaar]

Dat is duidelijk :)

thx..
 
massa verloren ja, maar spieren geheel niet.

Als je uitrekent dat hij met 100/17.5% naar 85/3.5% gegaan is, heeft hij zo goed als geen spiermassa verloren.
Gewoon onmogelijk als naturel, zelfs met een kuur niet eens makkelijk te doen, maar zonder chemische hulp..... no way

Dan vergeet je toch echt de snor in je berekening mee te nemen...
 
Back
Naar boven