XXL Nutrition

Foto's John Sustanon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

John Sustanon

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
25
Waardering
0
Ik denk dat sommige ze een tijdje geleden al gezien hebben, maar ik zal ze opnieuw posten...
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]

En de platte borst en triceps word nog steeds aan gewerkt
 
Ziet er goed uit bro :thumb: goede massa her en der.

En hoe is het met de benen ?

Keep up the good work !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Idd goede overall mass en spierkwaliteit. Als ik een aanwijzing mag geven denk ik dat je lats en traps wat extra mogen hebben.
Doe zo voort!
 
ziet er goed uit! alleen die platte borst kun je vergeten denk ik, genetisch bepaald.
 
wat voor een gewicht lengte en lichaamsvet heb je?
 
ziet er massief uit !! vooral de rug :thumb:

triceps is ook niet mis hoor. keep it up !
 
Foto's zijn alweer een paar maanden geleden genomen, op deze foto's weeg ik zo'n 89 kilo met minder dan 10% vet. Ik ben 180 cm kort. Momenteel doe ik ook kickboksen erbij en ben ik 3 kilo afgevallen...
 
veel massa ziet er goed uit! Zoals T al zegt zou ik nog aan je traps werken die lopen wat achter. Verder zou ik van de zomer nog iets droger gaan dan ziet het er toch net iets imponerender uit!
Lookin' good!
 
Ik denk dat je aan de sustanon zit of niet :D :D

Ziet er goed uit. Mooie spierkwaliteit en goed vet %
 
Top man! :thumb:


Hoe oud ben je als ik vragen mag?
 
Ik gebruik zo nu en dan sustanon, maar nooit in hoge doseringen. Ik ben 22
 
Ziet er goed uit! alleen ik vind je armen en schouders domineren, huge triceps btw ;) ....en idd traps loopt een beetje achter :D :D
 
Armen en schouders domineren in de most muscle pose omdat mijn borst te klein is...:)
 
John Sustanon AKA Dr. Bernard?
 
oja, was DR. Bernard, ziet er goed uit :thumb: Veel massa en laag bf%.
 
Ziet er goed uit man,
Je hebt dezelfde soort lichaamsbouw als mij, toevallig doe ik ook nog kickboxen
K zal binnenkort mischien ook eens een aantal fotos posten, alleen ik hoef dat gezeik niet zo nodig, zoals ik net ergens las:
"die platte borst kun je wel vergeten", ik weet niet meer wie dat poste maar dat is pure onzin als een ander het zo goed weet laat hem zijn fotos dan maar posten!

Mzzl !

Rob
 
Wat is is dat voor onzin man, ""die platte borst kun je vergeten denk ik, genetisch bepaald""
Ga even lekker negatief zitten doen, vertel liever wat die die platte borst kan veranderen ( als je dat tenminste weet)
1 van de slechste dingen die je in je bodbuildingleven kunt hebben is negativiteit tot je zelf, doe dit ook niet naar anderen toe want ik vindt dat iedere atleet respect verdient voor wat hij/zij doet,

Rob
















Originally posted by KaLe
ziet er goed uit! alleen die platte borst kun je vergeten denk ik, genetisch bepaald.
??? ???
 
Ziet er idd goed uit vooral je armen met name de triceps.
 
Back
Naar boven