MuscleMeat

Foto's. Langzaam weer opbouwen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
32.788
Waardering
17.168
Lengte
1m68
Twijfel is er nog steeds. Wel of niet doen.... na alle negatieve opmerkingen van vorig jaar. Maar goed het is voor mezelf om mijn progressie bij te houden. Het zal niet snel gaan maar ik ben weer begonnen met licht trainen.
Mijn hele verleden waar ik vandaan kom staat al ergens in mijn log.

Even samengevat voor wie het wil lezen en niet wil zoeken.
- Ziekte --> zwaar ondergewicht nog maar 29 kilo niet meer kunnen lopen (heeft ca. 11 jaar geduurd, lang verhaal)
- Vreten voor het leven. --> 2 maanden 9 kilo erbij (niet gezond vreten met de gevolgen van dien...)
- Iets rustiger aan over een ca. een jaartje (met nutridrinks en veel eten) --> ca 10 kilo er nog bij
daarna met veel moeite nog meer eten en gewicht bleef hangen :(
- Juli 2013 begonnen met trainen en eten in 2 stappen naar 3000 kcal --> aankomen ging moeizaam en minimaal aangekomen
- Januari 2014 foto's gemaakt en plannen trainen uit te breiden naar 4 x per week. Gewicht 51 kg en gezond gewicht!
- Februari --> nek ellende. Hernia C5-C6 met zenuwbeknelling linkerarm die niet meer mee wil werken (veel pijn en krachtverlies). Vernauwing C4-C5. En op alle niveau's slijtage. Pijn is blijvend en zal niet meer weggaan. Zenuw is wss blijvend beschadigd. dus zenuwpijn en krachtsverlies zo goed als zeker ook blijvend.
- Mei 2014 --> met zware medicatie en fysiotherapie (drukpunten massage, tractie, behandeling van spierknopen, oefeningen etc ) 2 x per week hoop ik verbetering te krijgen en ook de medicatie af te bouwen. Hierbij veel rust nemen thuis en op werk. Sociaal leven ligt op zijn kop omdat ik niet langer dan 2 uur kan zitten achter elkaar. Moet veel gaan liggen overdag waar ik nu met moeite aan toegeef.... ben echt een doener. Maar ik merk dat rust de key is.

Ondertussen mag ik nu weer trainen en heel rustig opbouwen. Hierbij goed luisteren naar mijn lichaam. Aangeven wanneer oefeningen niet kunnen. Ik start komende week met een 4 dagen split schema.
Voor mijn gevoel ben ik terug bij af. Mijn gewicht is weer op hetzelfde als in Juli 2013 toen ik net begon.
Mijn taille is wel 3 cm kleiner.

Maar goed. Tijd om massa te bouwen. Want dat mist heel erg. Dus eten - trainen - en slapen.
Waarbij het laatste het grootste probleem is door de pijn. Maar goed. Ik ga ervoor!
Dit is dus mijn nieuwe start. Van scratch weer beginnen. MASSA BOUWEN!!!

Nu even een paar niet zulke goede foto's van gisteren. Ik kan niet bepaald selfie's maken :o
De foto's zijn voor het trainen genomen en niet aangespannen (dat lukt me niet. aanspannen en foto's maken). Dus koud en niet gespannen.
Die met dat adertje is licht aangepannen. Maar wel koud zeg maar... was nl beentrain gisteren.

se60io.jpg
2u90nir.jpg


Oh ja.. let niet op de tape.. mijn rug en schouders zijn getaped door de fysio.
Nu is het nog beschaafd. Heb al knalroze,blauw, knaloranje en zwarte tape gehad. Dus dit valt nog mee. :D

2iuoupd.jpg


23tqoma.jpg
 
Het blijft dun, maar gezien je verleden ziet het er motiverend uit! Je armen vind ik je sterkste punt. Blijven knallen meid!
 
Succes weer Marina :)
en natuurlijk beterschap..

Vraag om een bonte kleuren verzameling :D
 
Het maakt niet uit of het snel gaat, elke kleine progressie is er 1 he :)

Lukt het vele eten nu wel weer een beetje? Btw. wel jaloers op je droge armen hoor, ik wil ook wel een ader op mijn bicep zien :D
 
pfoei als je zo die samenvatting ziet.....
respect hoor

en inderdaad: je armen zijn je sterkste punt, vind de "aftakeling" zoals jij hem beschrijft reuze meevallen.
Je bent vast zo weer terug op je hoogtepunt, ook al gaat kun je nog verre van zo trainen als je wil.
 
Wauw, wat heb ik een respect voor jou. Geweldig dat je ondanks alles toch niet opgeeft. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen!
 
respect dat je ervoor blijft gaan marina!
en trage of vlugge progressie, maakt niet uit... je blijft uiteindelijk progressie maken

deze blijf ik zeker volgen hoor! :)
 
Het blijft dun, maar gezien je verleden ziet het er motiverend uit! Je armen vind ik je sterkste punt. Blijven knallen meid!
Tja.. ik vind mezelf ook dun. Mijn oude gewicht van voor ik ziek werd was 6 kilo meer dan nu. Ik wil die er graag in spiermassa weer bij hebben! Mijn armen ben ik op zich wel blij mee. Alles was een paar maanden terug net wat voller. Zo zie ik wel wat 3 kilo al uit kan maken. Maar ik ga zeker door! Dank je.

Succes weer Marina :)
en natuurlijk beterschap..

Vraag om een bonte kleuren verzameling :D
Dank je. :) Ik heb al eens 3 kleuren gehad. roze/blauw en zwart. Stond charmant. Zeker in mijn sportkleding! :D Ik heb nu een ander soort tape waar ik beter tegen kan. die is er alleen in beige en zwart. Dus erg bont wordt het niet meer.

Het maakt niet uit of het snel gaat, elke kleine progressie is er 1 he :)

Lukt het vele eten nu wel weer een beetje? Btw. wel jaloers op je droge armen hoor, ik wil ook wel een ader op mijn bicep zien :D
Dank je. Het eten gaat prima. Nu hopen dat het gewicht ook meegaat. Het zal allemaal langzaam gaan. Gezien het trainen echt opgebouwd moet worden. Maar goed. Het is toch een kwestie van jaren om er top uit te kunnen zien.
Dat adertje was ook echt een stukje van yess.. hij is terug! nu links nog! Maar dat zal lastiger gaan met de krachtverlies in die arm. maar doorzetten en :lifter: dan moet het lukken!

pfoei als je zo die samenvatting ziet.....
respect hoor

en inderdaad: je armen zijn je sterkste punt, vind de "aftakeling" zoals jij hem beschrijft reuze meevallen.
Je bent vast zo weer terug op je hoogtepunt, ook al gaat kun je nog verre van zo trainen als je wil.
Dank je.
Armen gaan inderdaad lekker. Benen op zich ook wel. Zal een keer in een strakke broek proberen een foto te maken. Het is allemaal nog erg dun. maar spieren zitten er wel.
Tja.. het voelt echt als aftakeling. Ik sta qua gewicht weer op het punt van bijna een jaar terug. :(
Heb wel meer spierdefinitie... Maar er moet gewoon massa bij! Ik hoop echt dat dat gewicht er weer bij komt nu.

Wauw, wat heb ik een respect voor jou. Geweldig dat je ondanks alles toch niet opgeeft. Kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen!
Dank je.

respect dat je ervoor blijft gaan marina!
en trage of vlugge progressie, maakt niet uit... je blijft uiteindelijk progressie maken

deze blijf ik zeker volgen hoor! :)
Ik ben geen opgever. Ik ga voor gezond en gespierd. Zo vind ik het te dun en iel. Dus als ik wat wil moet ik erdoorheen en verder gaan. Het zal niet snel gaan. Maar als het maar vooruit gaat. Ik zal ook niet vaak foto's updaten denk ik omdat het langzaam zal gaan. Maar ik hoop toch redelijk vlot wel wat resultaten te zien.
 
Ziet er toch goed uit Marina! Je komt van ver.. en het zit je niet mee.. respect voor je wil en kracht ondanks je tegenslagen! Keep it up! Je komt er wel :)
 
Wat een verhaal.. Respect voor het doorzettingsvermogen, hopelijk red je jouw doel dit keer wel zonder teveel tegenslagen. Succes buurvrouw!! :p
 
Jeetje Marina, je doorzettingsvermogen en instelling mag je trots op zijn! Je hebt al een enorme weg afgelegd en met tegenslagen waar de meeste hier nooit over mee zullen kunnen praten. Respect, zeker niet twijfelen en je ding blijven doen! :thumbs:
 
Nu weer rustig opbouwen en dan zit je snel weer op niveau hoor, je doorzettingsvermogen is indrukwekkend ! heb er vertrouwen in ;) succes
 
Ziet er toch goed uit Marina! Je komt van ver.. en het zit je niet mee.. respect voor je wil en kracht ondanks je tegenslagen! Keep it up! Je komt er wel :)
Thanks. Ik ga echt alles op alles zetten. Maar wel rekening houdend dat mijn lichaam het aan moet geven wat kan. En vooral wat niet kan.

Wat een verhaal.. Respect voor het doorzettingsvermogen, hopelijk red je jouw doel dit keer wel zonder teveel tegenslagen. Succes buurvrouw!! :p
Ik ga ervoor. Mijn doel hou ik voor ogen. :)
Dank je buurman. ;)

Jeetje Marina, je doorzettingsvermogen en instelling mag je trots op zijn! Je hebt al een enorme weg afgelegd en met tegenslagen waar de meeste hier nooit over mee zullen kunnen praten. Respect, zeker niet twijfelen en je ding blijven doen! :thumbs:
Thanks.

Nu weer rustig opbouwen en dan zit je snel weer op niveau hoor, je doorzettingsvermogen is indrukwekkend ! heb er vertrouwen in ;) succes
Het zal wel rustig moeten. Ik wil niet nog meer ellende erbij hebben. Voor nu langzaam terugkomen.
Dank je.
 
Goed dat je het weer wat oppakt. En lekker blijven eten.
 
Ik vind het anders reuze meevallen. Vooral je armen zien er goed uit.
 
Holy crap Marina, wat heb jij het voor je kiezen gekregen. Ik kende je verhaal helemaal niet. Heel diep respect voor hoe je bent opgekrabbeld met gezond verstand, geduld en de goeie instelling. Knap hoor, dat is iets om trots op te zijn. Hoop dat je dat ook wel bent, ook al loopt het gewoon nu niet zoals je zou willen. Ik vind desondanks dat je een heel mooi fysiek hebt, atletisch, dus de bouw en de basis zitten gewoon super goed. Denk dat je met je splitschema ver gaat komen; de mentaliteit is er al.
 
Goed dat je het weer wat oppakt. En lekker blijven eten.
Ik vind het anders reuze meevallen. Vooral je armen zien er goed uit.
Thanks. Ik ben wel blij dat het eer mag. Al zal ik moeten zien hoe het gaat. :)

Holy crap Marina, wat heb jij het voor je kiezen gekregen. Ik kende je verhaal helemaal niet. Heel diep respect voor hoe je bent opgekrabbeld met gezond verstand, geduld en de goeie instelling. Knap hoor, dat is iets om trots op te zijn. Hoop dat je dat ook wel bent, ook al loopt het gewoon nu niet zoals je zou willen. Ik vind desondanks dat je een heel mooi fysiek hebt, atletisch, dus de bouw en de basis zitten gewoon super goed. Denk dat je met je splitschema ver gaat komen; de mentaliteit is er al.
Dank je. Het was een lange weg en ik ben er nog lang niet. De trots voelde ik nooit echt.. eerder het verdriet van een deel van mijn leven wat ik kwijt ben. Maar ik kan nu soms wel trots zijn. Al vind ik dat nu lastig na de afgelopen periode omdat voor mijn gevoel alles weer weg is wat ik had opgebouwd. Maar goed. Tijd om dat weer opnieuw op te bouwen. Er moet gewoon heel wat meer massa bij. En dat is mijn doel voor nu. Massa bouwen!
 
Iedereen haalt al de woorden uit mijn mond: RESPECT! Je hebt een heftig verhaal, maar ondanks alles sla je je er door heen en zie je er gewoon top uit! Beetje bij beetje stapjes zetten en dan komt het helemaal goed! Belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wat je doet!
 
futuramafry.jpg


je bent toch niet aan het curlen in het squatrack he?!?!?

Nee hoor grapje, denk om je lichaam en niet gelijk te hard gaan he ! ;)
Deze foto's zijn leuk om te zien waarvan je vandaan kwam.
 
Iedereen haalt al de woorden uit mijn mond: RESPECT! Je hebt een heftig verhaal, maar ondanks alles sla je je er door heen en zie je er gewoon top uit! Beetje bij beetje stapjes zetten en dan komt het helemaal goed! Belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wat je doet!
Dank je. Ik zal langzaam vooruit gaan. Maar ik ga er komen. :)
Morgen start ik met een 4 daagse split. Nieuw schema. Nieuwe start!

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/026/futuramafry.jpg

je bent toch niet aan het curlen in het squatrack he?!?!?

Nee hoor grapje, denk om je lichaam en niet gelijk te hard gaan he ! ;)
Deze foto's zijn leuk om te zien waarvan je vandaan kwam.
Hahahah. nee... was voor stiff legged deadlift. Het is voor mij makkelijker om de barbell van hoog te tillen dan van laag. En daarbij.. curlen doe ik met EZ bar! ;) en red ik echt niet met 35 kg.....
Heb het wel gedaan hoor. 21 en als het rustig is in het squatrek. Kan ik de bar makkelijker neerleggen. :p

Ik pas echt wel op. En ik zal niet meteen te hard gaan. Nu deze week is toch eerst aftasten welke gewichten ik kan starten.
Thanks. :) Misschien zie ik je nog wel deze week!
 
Back
Naar boven