XXL Nutrition

Foto's. Langzaam weer opbouwen.

Bezoekers in dit topic

"Het is heel waarschijnlijk dat verdere discussie niet meer nodig is, dus bumpen heeft geen zin. Als je het onderwerp toch wilt bespreken, open dan een nieuw topic. Als je echt van mening bent dat je een belangrijke aanvulling hebt die in dit topic hoort, kan je deze alsnog plaatsen.
Ik ben me ervan bewust dat dit een oud topic is, maar ik heb een belangrijke aanvulling of nieuws die ik graag wil plaatsen.
"
En die belangrijke aanvulling die heb ik wel degelijk... En ik heb ook belangrijk nieuws!


Ik lees net dit: "Kijken of ik het aandurf deze te laten staan...

Voorheen veel kritiek gekregen dat mijn lijf om te kotsen was en erger.. Dus laat die opmerkingen maar achterwege... Ik wil bouwen en doe hard mijn best. Dus wil toch een foto plaatsen van hoe het nu is.. Kijken of het lukt mijn gewicht omhoog te krijgen."


@DBB. Wat is dit jongens...? Weet je wat om te kotsen is? JULLIE. Jullie nare opmerkingen, jullie beledigingen, jullie meedogenloze achterlijke roddels. Soms wil je je forumgenoten wel bakken, weet je dat. Maar ik heb echter een ergere, "meer productieve" straf voor ogen. Ik doel op het wat luister je nu topic.... Ik verzeker jullie dat dat topic een stinking graveyard zal worden. En wat trenchmouth1 voorheen bijdroeg, zal slechts een herinnering aan de hemel zijn.....
:burns:
 
Back
Naar boven