Fitness Seller

foto's ma 5 september (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
s

graag tips e.d

en niet van vreten want daar ben ik mee bezig!!

en opbouwende kritiek natuurlijk altijd welkom

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
probeerde ff wat uit....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] betere foto dan de vorige die ik ergens gepost had.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
benen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
en het ruggetje
 
meer eten!! :)
je bent lang...ik ook en zo zie je er nooit echt groot uit :(
 
Had graag ook een rug pose gezien en wat beentjes misschien.

maar goed, zwakke punten komen pas goed bloot te liggen als je wat meer massa hebt opgebouwd.
Ik zou gewoon lekker doorstampen nu en niet te veel druk maken om "zwakke punten".

je zou je wat kunnen richten op je schouders, dat komt je V-vorm zeker ten goede.

;)
 
zijn toegevoegd
 
Ik vind je traps en benen in ieder geval erg goed. Schouders lijken mij het meeste achter te lopen, maar volgens mij lijkt dat ook op de double back bicep foto omdat je je armen een beetje naar voren draait.
 
DVD zei:
zijn toegevoegd

Ok dan.

Benen zijn 1 van de betere spiergroepen zo te zien. die beginnen al aardig te komen.

met iets beter poseren komt je rug denk ik een stuk beter uit (borst omhoog, buik in, NIET naar beneden kijken maar recht vooruit of iets omhoog, beetje achterover leunen en armen horizontaal).
 
Moob zei:
Ok dan.

Benen zijn 1 van de betere spiergroepen zo te zien. die beginnen al aardig te komen.

met iets beter poseren komt je rug denk ik een stuk beter uit (borst omhoog, buik in, NIET naar beneden kijken maar recht vooruit of iets omhoog, beetje achterover leunen en armen horizontaal).
armen horizontaal dus gewoon in het verlengde van me schouder ?
 
ja.

je hebt ze nu onder je schouder. horizontaal of ietsje erboven is beter. zoals bijvoorbeeld bij dit plaatje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo beter
?
 
nog wat meer achterover hangen, hoofd wat meer omhoog nog, en armen hoger (ellebogen hoger).

de camera positie is laag in jouw geval, dus meer achterover hangen zodat je schouders beter te zien zijn ook.

als je het gevoel hebt overdreven naar achteren te hangen dan doe je het goed. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] zo beter ?
 
je moet gewoon rammen! Eten en Rammen (dus ook deadliften en squatten!)
Ziet er opzich goed symmetrisch uit, maar mist natuurlijk nog erg veel massa.
keep it up!
 
stuk beter al. schouders komen stukken beter uit zo. :thumbup:
 
Jep gaat lekker. Lekker doorknallen.

Trouwens wel je hoofd weggummen. Ik heb gehoord dat er nogal wat homo's zijn die op dit board komen en dit verspreiden en zichzelf lopen af te trekken op deze plaatjes. Of je moet ervan houden.. :D
 
Tractortje zei:
Jep gaat lekker. Lekker doorknallen.

Trouwens wel je hoofd weggummen. Ik heb gehoord dat er nogal wat homo's zijn die op dit board komen en dit verspreiden en zichzelf lopen af te trekken op deze plaatjes. Of je moet ervan houden.. :D
zolang ik er geen last van heb doen ze d'r best maar :P
 
vreten als een beest natuurlijk en basis oefeningen maar dat wist je al.. verder vind ik je benen al redelijk goed gaan!
 
het begin is gemaakt, nu lekker door blijven gaan. veel succes
 
Ik maar denken dat hij zijn ma had gefotografeerd... (topic naam)

Maar weer een etco :D

Gaat de goeie kant op.... lekker door blijven buffelen!!
 
Tractortje zei:
Jep gaat lekker. Lekker doorknallen.

Trouwens wel je hoofd weggummen. Ik heb gehoord dat er nogal wat homo's zijn die op dit board komen en dit verspreiden en zichzelf lopen af te trekken op deze plaatjes. Of je moet ervan houden.. :D
Aldus homo tractor. :P
 
Peoples zei:
Ik maar denken dat hij zijn ma had gefotografeerd... (topic naam)

Maar weer een etco :D

Gaat de goeie kant op.... lekker door blijven buffelen!!
gaat zeker goed komen :D
 
Back
Naar boven