Fitness Seller

Fotos maatje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie niet groot is moet een grote bek hebben :D

Maar Juriaan, misschien weet jij dan wel hoeveel die in 11 maanden vooruit is gegaan, en wat zijn inzet daarvoor is geweest. Ik vind dat namelijk belangrijker dan een foto.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, zal het wel vragen of als ie het ziet zal ie het wel beantwoorden
 
heb niet echt gemeten dat ik begon met trainen ofzo gewoon gelijk goed wezen trainen geen gekloot met aparaten van wat zal ik es gaan doen ofzo en van dat aparaat ziet er leuk uit zal ik die es pakke weet al wat ik ga doen als ik er kom
en die foto is trouwens na 9 maanden want die is van de zomer genomen en toen die foto hier kwam trainde ik 11 maanden en nu een jaartje
oja en wat ik nog weet is dat ik iets van 69 a 70 woog ofzo en nu 74/75
 
en kracht van gewoon 40 kilo bankdrukken naar nu een jaartje 80
en voor de rest met alle aparaten rond de tachtig voor je borst
al die termen weet ik allemaal niet dus weet niet echt wat ik nog ff meer kan uitleggenmet rug alles 80 of meer
schouders valt niet echt uit te leggen want weet absoluut die termen niet en ene aparaat of oefening met gewichten is totaal anders dan het andere.
onderarmen vind ik niet nodig buik ook niet
biceps tja wat moet je zegge ene ding is ook stuk anders dan het andere
en jij vertel is wat van je stats or show a picture

mazzzzzzzz
 
1.85 m en 98 kg met 12% vet.. nu bulken naar 110 kg. natural :)
 
Ja is netjes, en vrij gemiddeld dacht ik zo?
Maar je ziet er wel goed uit ja!

Heb mezelf wel iets te hoog geschat, maar dan heb ik het over verhoudingen.
Ben nu zelf 9 maanden bezig, en in die tijd 7 kilo zwaarder geworden, en van 1X40 naar 1X70 bankdrukken (borst sowieso zwakste spiergroep).
Vet% zal nu rond de 14 liggen, maar niet echt duidelijk meer geworden dan toen ik begon.

Armen zijn nu van belachelijke 33cm (helemaal met m`n lengte) naar 36,5cm gegaan, and still growing natuurlijk.

Ben van plan om over 3 maanden paar fototjes te maken, en dan zal ik voor en nu vergelijking doen.

Voor de rest verwijs ik je naar de link in m`n post (huidige stats).

Originally posted by holly
en kracht van gewoon 40 kilo bankdrukken naar nu een jaartje 80
en voor de rest met alle aparaten rond de tachtig voor je borst
al die termen weet ik allemaal niet dus weet niet echt wat ik nog ff meer kan uitleggenmet rug alles 80 of meer
schouders valt niet echt uit te leggen want weet absoluut die termen niet en ene aparaat of oefening met gewichten is totaal anders dan het andere.
onderarmen vind ik niet nodig buik ook niet
biceps tja wat moet je zegge ene ding is ook stuk anders dan het andere
en jij vertel is wat van je stats or show a picture

mazzzzzzzz
 
reken je trouwens altijd oefeningen zoals bankdrukken dat je ze 1 keer wegdrukt?
1 keer heb toch geen nut welk gewicht doe je minimaal 8 keer setje dus?

mazzzzzzzzzz
 
Ik druk 8x 110 kilo en gister 4x 120 gedaan.. mmgoed ik ben dan ook niet bepaald de sterkste

maat van mij leg presst met 650 kg.. dat zijn pas gewichten
 
Klopt, maar als je verder kijkt dan alleen m`n persoonlijke records (om 1Rm te meten), dan zie je dat er ook nog een schema staat zoals ik dus op dit moment train :D

8X55 6X60 3X65 1X70

Originally posted by holly
reken je trouwens altijd oefeningen zoals bankdrukken dat je ze 1 keer wegdrukt?
1 keer heb toch geen nut welk gewicht doe je minimaal 8 keer setje dus?

mazzzzzzzzzz
 
Back
Naar boven