AndroidHealthClinic

Foto's na 2 jaar

Bezoekers in dit topic

ik vind het niet speciaal, vet eraf en er blijft niks over. ik dacht ook altijd dat ik groot was, toen kwam ik er achter dat er ongeveer 15kilo vet af moest. ook bij jou, je zit boven de 20%, cutten en je bent niks meer.

ik wil je niet demotiveren ofzo, maar een hoog bf is nergens goed voor(alleen voor je ego, in kleding). zorg dat je het vet er langzaam aftraint. goed voedingsschema ertegenaan, je vet niet voeden(uitgaan van je spiermassa dus). en dan 100 boven onderhoud gecombineerd met wat cardio. of je nou 100kcals of 1000kcals boven onderhoud zit, het lichaam merkt er wat spiergroei betreft niks van.

Helemaal mee eens! :thumbs:
 
Goed poseren had denk ik een totaal andere wending aan de reacties gegeven. Ik denk dat je goed op weg bent na een jaar goed trainen (2 jaar, waarvan 1 jaar goed). Ik denk dat sommige hier misschien uitgaan van 2 goede jaren trainen en hun reactie daar teveel op focussen. Niet helemaal rechtvaardig denk ik. Het ziet er goed uit denk ik, vooral je benen zijn behoorlijk! Ga zo verder.
 
bij kleine mensen zien spieren er altijd zo sjiek uit..ben jarloers op je lengte
 
Haha je 0wned hem nu echt Rougemonkey :roflol: :roflol: :nowai: :slap:
 
Op je 18e 100kg benchen is niet bijzonder hoor..


Zip it! Ik bench maar 10x70kg!:mad:
En ik max op 1x90kg!!

OT: Goed fysiek, bf mag iets lager IMO
 
Back
Naar boven