XXL Nutrition

Foto's na 6 mnd

Bezoekers in dit topic

kalevra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2008
Berichten
115
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
71kg
Vetpercentage
16%
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/fotos-na-6-mnd-215656/index2.html#post4478368
nieuwe foto's

Stats:
Lengte: 178CM
Gewicht: 70.0 Kilo
BF: 16% (gemeten via weegschaal)

Ik ben sinds januari bezig met een 5000kcal dieet en ben sinds toen van 60 kilo naar 70 kilo geschoten. Vet percentage is 6% omhoog geschoten sinds Januari. Ik zou graag willen horen van jullie waar ik op moet letten en wat wel al goed is ontwikkeld, mijn doel voor het komende jaar is naar 80 kilo toe en dan uiteindelijk 80-85K met een bf rond de 10%.

Met mijn benen kan ik fors meer wegdrukken/squaten dan in het begin maar ze groeien wel heel moeilijk. Ik train ze een keer in de week, heb de rest van de week spierpijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik begin wel vetter te worden, gewoon zo doorgaan?

Eetschema:
Opstaan: whey shake 30 gram.
-- trainen--
Na trainen: 3 scheppen mammoet 2500
Ontbijt: 3 eieren + rijst en 3 glazen melk
Tweede maaltijd: 2 boterhammen met pindakaas en 2 boterhammen met kaas (witbrood)
Derde maaltijd: 2 boterhammen met pindakaas en 2 boterhammen met kaas (wit)
Vierde maaltijd: 100 gram tonijn uit blik met 2 boterhammen (wit)
Vijfde maaltijd: rijst met groente
Zesde maaltijd: rijst met kip en groente + 3 scheppen mammoet
Voor het slapen: caseine shake 30 gram
Drink per dag 1 liter volle melk en 2 liter water, neem verder nog multivitamine en creatine.

Ik train 5 keer in de week:
MA: Rug + biceps
DI: Benen
WO: Borst + triceps
DO: Kuiten + onderarmen en buik
VRIJ: Schouders
 
Ik vind je eigenlijk nog totaal niet vet! Ik zou zeggen lekker doorgaan, gewoon 500 kcal boven je onderhoud zitten en kijken wat je bijkomt:)

Je BF is veel lager dan 16% hoor...
 
Ik vind je eigenlijk nog totaal niet vet! Ik zou zeggen lekker doorgaan, gewoon 500 kcal boven je onderhoud zitten en kijken wat je bijkomt:)

Je BF is veel lager dan 16% hoor...

nee hoor, 16% is best mogelijk.

doe zo voort zou ik zeggen. zoals je al weet moet je werken aan de benen !
 
Dit is belange niet vet, blijven doorgaan! :thumbs:
 
Zeker geen 16%. Je bent nog best droog.

Gewoon (clean) door bulken
 
Je bf is lager dan 16, en ga je benen trainen joh!!! :)
 
BENEN trainen want die skinny benen en dan een aardig boven lichaam gaat niet samen. BF zal rond de 13-14% zitten
 
Volgens mij ben je gewoon goed bezig met je voeding en trainingen..(zou wel iets meer benen aan pakken aan je foto te zien..)

Succes!
 
mooie boxers, of wilde je dat niet horen? ;)
 
mooie boxers, of wilde je dat niet horen? ;)

Dat was niet de insteek, maar mooi meegenomen:p

Dankjewel voor de reacties, ik train mijn benen gewoon 1 keer in de week en dan kuiten apart. Qua centimeters ben ik met mijn benen ook het minst gegroeid (4 centimeter in 6 maanden) en ik weet dat dit ook echt een punt van aandacht is alleen ze groeien nog niet zo hard. Terwijl ik in kracht wel heel veel gain...

Ik hoor trouwens BF lager ligt, het is gemeten met een weegschaal vertekend dat dan heel erg?
 
Ja, weegschaal is niet erg nauwkeurig. Probeer iemand een 4-puntsmeting uit te laten voeren.

Je kan benen ook best 2-3x per week gaan pakken. Kijken hoe je er op reageert.
 
Mooi clean doorbulken zo.
 
inderdaad door bulken. En ik denk niet dat jou schema echt 5000kcal is. Daarnaast bind ik het geen heel goed voeding schema, veel witbrood en eigenlijk krijg je met maaltijd 1-5 maar weinig kwaliteits koolhydraten binnen.
Je zou er beter aan doen juist bij de eerste maaltijden veel koolhydraten te nuttigen en dit wat lager doen in de avond
 
Idd, lager dan 16% imho
 
Rug gaat al de goede kant uit vind ik :), bulken die handel!
 
inderdaad door bulken. En ik denk niet dat jou schema echt 5000kcal is. Daarnaast bind ik het geen heel goed voeding schema, veel witbrood en eigenlijk krijg je met maaltijd 1-5 maar weinig kwaliteits koolhydraten binnen.
Je zou er beter aan doen juist bij de eerste maaltijden veel koolhydraten te nuttigen en dit wat lager doen in de avond

Hoi dankjewel voor de tip, ik zal er wat op gaan aanpassen.
trouwens iedereen bedankt voor de reacties!
 
Je bovenlichaam is best goed hoor. Maar je benen kunnen beter.
Je zegt dat je squat. Ik geloof dat ook wel, maar probeer dan 2x per week zwaar te squatten. Eventueel wat supersets leg extension en leg press erbij.

Voor kuiten moet je flink wat kuithef oefeningen doen, sitting calf raises, standing calf raises enzovoort.

Wit broo op z'n minst vervangen voor bruint brood.
Havermout/Brinta eten ipv zoveel brood.
 
BF ligt inderdaad lager dan 16 %. Weegschalen gaan gewoon af op je lengte en je gewicht en rekenen dus geen spieren mee. :)

goed bezig en doe zo voort.
 
Dat is iets rond de 13-14% BF.
 
ik zie wel wat je bedoeld bij je borst en buik is het niet heel stevig. Maar moet je niet bang voor zijn. Vooral in het begin en met jouw postuur is het niet erg als je in het begin een beetje vetter word. Dat is nodig voor een goede opbouw als je van een wat magerder postuur afkomt. Gewoon doorblijven trainen en als je dan eenmaal echt massa krijgt gewoon wat meer cardio erbij doen. Dan komt het allemaal goed. en al die pindakaas. betwijfel of dat wel zo goed is hoor. Gewoon wel onverzadigde vetten genoeg binnenkrijgen, aminozuren en kwaliteits (complexe) koolhydraten. Dat witbrood blijft bovendien in je darmen plakken enzo. voel je je voller door maar blokkeert ook opname van ander voedsel. weg met het witbrood. ga voor granen, lekker en goed die vezeltjes!!

in ieder geval succes and no stress :D
 
Back
Naar boven