MuscleMeat

foto's nbbf hercules?

Bezoekers in dit topic

Hoop op foto's...hoorde net dat het weer een lekker campinggevoeltje was daar in zeeland!!
Weinig deelname,lokatie slecht en geen publiek....
 
ben ook benieuwd naar foto's :)

vorig jaar was de opkomst toch ook al laag? waarom organiseren ze het niet wat centraler, in een grote stad ergens in het midden ofzo? [pick Nijmegen!]
 
ik heb 1 foto van iemand gekregen, deze gast heb de junior klasse gewonnen, 2e geworden bij de 80kg klasse en 3e overall.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice pic , er zijn inderdaad weing foto's zit zelf ook een beetje te wachten op foto's:D
 
met deze fysiek zou je t bij ybf ook suppperrrr doen!!!complimenten!!
 
thnx ,Ybf weet ik nog niet ,waarschijnlijk in de loop van de ochtend foto's beschikbaar op www.body-improvement.nl Mile heeft een hoop foto's gemaakt.Daar zit ik ook op te wachte
 
blok, op forfunsport.nl staan ook een hoop foto's van je van vorige week, vanaf pagina 6 (van de 35) sta je erbij.

Gister stond je echt een stuk beter man, toppie hoor!
 
ok thnx ga ik ff kijken
 
Vond de wedstrijd enorm tegenvallen.
1 deelnemer bij de masters
1 deelnemer bij /70kg
2 deelnemers tot 90kg
2 deelnemers boven 90

Erg dun bezette wedstrijd en een saai zaaltje :(
 
tjonge jonge jonge.....Mag je ook geen wedstrijd noemen toch????
Heb gehoord idd dat het een drama was!!!
 
ik heb 1 foto van iemand gekregen, deze gast heb de junior klasse gewonnen, 2e geworden bij de 80kg klasse en 3e overall.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie is dit? Blokkie? En hoe oud ie en hoe lang?
 
nee dat is blok niet, blok deed mee tot de 90 (winnaar)

foto is winaar van de junioren
 
Jezus , zo weinig joh? Ik ben benieuwd hoe het ervoor staat volgende week in rotterdam dan.
 
damm das wel erg weinig... en dat te bedenken dat het de laatste kans op deelname voor het nk was..
 
rotterdamcup niet genoeg dan voor het NK?
 
Nope, Rotterdam Cup is een NAC wedstrijd en geen IFBB. Dit was de laatste kans voor mensen om zich te kwalficeren.
 
die wedstrijd is toch niet van de nbbf?


edit: aimee is me voor :D en wat ik idd al dacht
 
Back
Naar boven