Fitness Seller

Foto's net begonnen mooi vooruitgang

Bezoekers in dit topic

traiin je alleen je armen ofzo? de rest ziet er niet echt goed uit vind ik (van wat ik kan zien)

2.5 cm is wel veel in een maand dat zeker..

maar je ziet er ook een stuk "vetter" uit.. suc6 met trainen verder
 
haha nee ik train absoluut niet alleen mijn armen:eek:
ik denk dat ik het vettere uiterlijk maar moet gooien op de creatine sinds ik dat gebruik zitten me de broeken zelfs bijna te krap
zowieso heb ik een te hoog vet gehalte mijn sportschool houder zegt train maar gewoon door dan gaat het er vanzelf af

ik plaats die foto ook voor dit soort reactie's kan erg handig zijn om het geheel beter op orde te krijgen;)
 
ik bedoel het ook niet vekeerd hoor ;) maar er zitten mensen tussen die denken o een maandje creatine even de armpjes en borst trainen.. en ik ben een monster.

Maar wanneer je aan het bulken bent zou ik ook gewoon clean doorbulken en dan wanneer je nog wat meer massa hebt gepakt gaan cutten.

wat zijn je stats dan?
 
eerste foto opent zich niet

2de foto is de pose sucks
en die 2,5 cm erbij zal wel vet zijn.
voor de rest zie ik ook geen goeie borst of schouders.

kijk iedereen kan wel zeggen dat het er goed uitziet enzo om jouw op te vrolijken en omdat je dat wilt horen.
anders post niemand zijn foto's hier.
maargoed, daar berijk je dus geen moer mee.

maargoed
succes met trainen
gewicht heb je wel :)
 
Werk hard aan je schouders! :)
 
1 .@ hardcore builder het is niet de bedoeling dat mensen gaan zeggen hoe mooi ik er uit zie(ik begin pas net met trainen;) ) maar het is meer de bedoeling commentaar te leveren zodat ik een beter id krijg hoe ik alles aanpak.

2. jongens ik ben nieuw hier sommige dingen begrijp ik nog niet mijn excuses ervoor;)
 
ik bedoel het ook niet vekeerd hoor ;) maar er zitten mensen tussen die denken o een maandje creatine even de armpjes en borst trainen.. en ik ben een monster.

Maar wanneer je aan het bulken bent zou ik ook gewoon clean doorbulken en dan wanneer je nog wat meer massa hebt gepakt gaan cutten.

wat zijn je stats dan?

het is eigenlijk niet de bedoeling een maandje te trainen;)
maar meer een aantal jaren om het volledig mooi te krijgen
ik snap zelf ook dat je het in een maandje allemaal niet voor elkaar kan krijgen dat was te mooi om waar te zijn dan liep iedereen wel met brede en gespierde lichamen rond;)

mijn stats hoe bedoel je ze?
lengte 1m83 gewicht 90 kilo?
 
Dus, je traint 1 maand en direct al begonnen met creatine?


:haha:

ik had beter even wat meer over mezelf kunnen vertellen nou goed heb het in het nieuw komers gedeelte verteld

maar ik zet het hier nu ook even neer

Ik ben dus Harwin kom uit Stadskanaal ben 18 jaar oud

ik doe al ongeveer vanaf mijn 15e recreatief fitness ongeveer 1 tot 2x per week lichte en soms wat zware fitness.
Sinds een maand geleden ben ik dan wat serieuzer begonnen en mijn sportschool houder heeft mij creatine en proteine bij aangeraden;)
 
Laatst bewerkt:
En daarom volg je direct? Een sportschool is en blijft ook geen liefdadigheidsinstelling éh. Tuurlijk dat ze jou vanalles aan smeren van producten, ze maken liever ook winst.

Mja, soit, tot hier dan. Ik volg de anderen als ze zeggen dat het grotendeels vet is dat je bent bijgekomen want op die foto's zie je er ook niet gespierder uit.
 
nou goed ik vond het er op de 2e foto toch beter uitzien (mijn menig)
maar ik vindt het tog fijn dat jullie eerlijk praten hoe jullie denken daar heb ik tenminste wat aan;)

dan zal ik tog nog maar wat harder trainen om dat vet weg te krijgen;)
 
Jonge gaat hartstikke goed man!!

Gewoon flink doorbeuken in de sportschool en het gaat helemaal goedkomen
 
ik zou zeggen, ga er 4x per week hard tegenaan, doe 3x30 min cardio, eet 6-7 keer per dag een maaltijd van 500kcals,50gr eiwit ... dan kom je er zeker wel!
 
ik zou er idd wel cardio bij gaan doen
suc6 !
 
Doe er anders even een dubbel bicep pose bij, dan kunnen we het echt goed beoordelen;)

Trainse! :wl:
 
hars je borst
 
Back
Naar boven