Fitness Seller

Fotos nilsjei1234 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

d

mooi man, ziet er beton achtig uit vooral je schouders zijn top

nu alleen nog een zonnebank kuurtje ;)
 
Mooi groot massief. Jammer alleen van die scheuringen. ( dat zijn het toch :S???)
 
Ziet er goed uit, maar ik zou wel een anti-striae creme gebruiken voor die strepen, ik heb ze ook overal.

Wat zijn trouwes je stats???
 
Originally posted by Levrone@
Ziet er goed uit, maar ik zou wel een anti-striae creme gebruiken voor die strepen, ik heb ze ook overal.

Wat zijn trouwes je stats???

ehm

1.80 lang

rond 95 kg nu met 16 % ver

en 16 jr oud ( 30 juli 17)
 
Ik zou wel even je oksels scheren :D

Je ziet er goed uit man.:thumbs:
Flinke groeistrepen. Ik heb daar zelf ook erg last van maar ik probeer dit een beetje in toon te houden door zink te slikken en het in te smeren met vitamine E.

Mooie rug foto, heb je ook een foto van een gespannen borst?

Steve
 
idd Nilsje wat ik al zei. mooie volle schouders. vooral voorkant schouders
alleen mogen je traps en borst nog wel wat arbeid krijgen. voor de rest prima:thumb: top

vooral gezien je leeftijd man. ga zo voort he.
en idd die striemen he
 
zo erg heb ik ze nog niet gehad. idd een gaan om olie of zo...

verder... spits je toe op je benen en rug. rest zit er redelijk goed uit.
 
Originally posted by Big Steve
Ik zou wel even je oksels scheren :D

Je ziet er goed uit man.:thumbs:
Flinke groeistrepen. Ik heb daar zelf ook erg last van maar ik probeer dit een beetje in toon te houden door zink te slikken en het in te smeren met vitamine E.

Mooie rug foto, heb je ook een foto van een gespannen borst?

Steve

borst sux bij me

zink slik ik al ( 66 mg ) en vit e olie smeer ik nu elke avond er goed op
 
Originally posted by Spike
zo erg heb ik ze nog niet gehad. idd een gaan om olie of zo...

verder... spits je toe op je benen en rug. rest zit er redelijk goed uit.

benen zijn wel oke bij mij...

Zijn zon beetje het grootste in verhouding...

Rug groeit nu ook wel het is vooral de borst die moet groeien..
 
Op de goede weg.
ammer van die striemen he
Ik train zelf mijn biceps slechts 1 of 2 maal per maand omdat ik er ook last van heb, maar nu ik 6 kg vermagerd ben zijn ze minder zichtbaar(is wel nooit zo erg geweest dan bij u)
 
ja idd, borts kan je nu ni echt goed beoordelen.

nils, stomme vraag, maar heb je al geprobeerd om er olijfolie op de smeren? ik heb gehoord dat dit zowat het best werkte.
 
Originally posted by Spike
ja idd, borts kan je nu ni echt goed beoordelen.

nils, stomme vraag, maar heb je al geprobeerd om er olijfolie op de smeren? ik heb gehoord dat dit zowat het best werkte.

Nog niet ik zal het proberen ik heb een ontspannen foto daar zie je de striemen pas goed...

Hier heb je hem..
 
Een ding niet vergeten niels, die striemen gaan nooit meer weg, ze vervagen enkel met der tijd
 
is dit eigenlijk blijvend? die striemen
 
Originally posted by munk
Een ding niet vergeten niels, die striemen gaan nooit meer weg, ze vervagen enkel met der tijd

Ik weet het


maar ze kwamen allemaal opeens kapoef...

dus eigenlijk nix aan te doen he :(
 
Ik heb juist hetzelfde meegemaakt. De ene persoon is daargevoeliger aan dan de ander. Ik denk dat de leeftijd ook een bepalende factor is. Je bent ook nog maar 16 he. OIp mijn 19e had ik biceops van 46 opgewarmd en toen begonnen ze ook boven water te komen. Nu, 3 jaar later zijn ze slechts 47 omdat ik die striemen ambetant vond, op den duur durfde ik niet meer met een truitje met afgeknipte of korte mouwen rondlopen omdat ze nogal opvielen. Nu zijn ze wel al redelijk wit geworden en moet je het al weten om het te zien. Op mijn borstr heb ik er wel geen last van, wel onder mijn oksels maar die zijn toch onzichtbaar
 
Originally posted by Ryu
is dit eigenlijk blijvend? die striemen
Ze zijn blijvend in die mate dat ze zichtbaar blijven, zei het in een andere kleur.

De huid word er witachtig eens ze genezen.

Trouwens ziet er massief uit!
 
Back
Naar boven