XXL Nutrition

Fotos nilsjei1234 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

massive ! alleen veel straie .. zonde

miss proberen je meer te richten op je borst. en post es een pic van die +70 cm benen ;)
 
Originally posted by admin

Ze zijn blijvend in die mate dat ze zichtbaar blijven, zei het in een andere kleur.

De huid word er witachtig eens ze genezen.

Trouwens ziet er massief uit!

hmm wat raad je me aan te doen met betrekking tot die scheuren?

Enne
215 kg x 5 deadliften hoe krijg je dat in godsnaam voor mekaar?

Hoe zit het op de andere 2 ?
 
Ja das sterk admin, als ge nog maar 1 jaar traint:thumbup:
Geen zin om PL te beginnen doen. Hoeveel weegt ge? Leeftijd?
 
Ziet er goed uit :thumb: maar zo.. jij hebt wel last van die strepen zeg
 
Looking good Nils. Je stries is inderdaad vrij erg. Vooral van die smalle pleuris dingetjes. Maak je er niet al te druk om. Je hebt ze net, dus om die reden zie je ze goed. Ze zullen vrijwel helemaal wegtrekken, en enkel een licht kleur verschil achterlaten. Tanning en vitamine E helpt. De rest, ik betwijfel het. Bij mij heeft dat niet geholpen iig. Ook voorgeschreven striae-middelen van de dokter hielpen niet.

Probeer je trapz wat groter te krijgen, en doe iets aan je borst. Ik denk dat je meer nadruk op de bovenkant moet leggen, voor gelijkmatigere groei, en daarbij een cable crossover moet toevoegen.
 
Originally posted by nilsjei1234


hmm wat raad je me aan te doen met betrekking tot die scheuren?

Vit E en tanning. (tip: Jay)
 
Ziet er goed uit.
Zeer goeie schouders trouwens.
Voor je borst raad ik je aan veel flyes en dumbbell presses te doen.
Contract in de maximum bewegingsuislag voor 2 seconden. Dit zal wel die striemen niet te goede komen. Maar als je borstspieren wil! Sorry
Pullovers die kunnen ook helpen.
Je schouders zijn erg breed dus moet je voor je rug op V trainen >
latpuls of chins! En voor dikte zou ik reverse barbell rows doen.
Armen is een sterk punt. En traps groeien ook goed mee.
Hou je benen in dezelfde verhouding van je bovenlichaam.
 
Originally posted by SQUAT
Ziet er goed uit.
Zeer goeie schouders trouwens.
Voor je borst raad ik je aan veel flyes en dumbbell presses te doen.
Contract in de maximum bewegingsuislag voor 2 seconden. Dit zal wel die striemen niet te goede komen. Maar als je borstspieren wil! Sorry
Pullovers die kunnen ook helpen.
Je schouders zijn erg breed dus moet je voor je rug op V trainen >
latpuls of chins! En voor dikte zou ik reverse barbell rows doen.
Armen is een sterk punt. En traps groeien ook goed mee.
Hou je benen in dezelfde verhouding van je bovenlichaam.

Ja schouders zijn hard gegroeid laatste tijd..

Borst doe ik nu veel meer incline werk als eerst om me te concentreren op de bovekant..

**** die scheuren, lijke ook roder door het licht

Hmm lat pull en chins doe ik beiden al trouwens.
Waarom reverse barbell rows?
Pak je toch veel meer biceps?

Ik vind mijn traps niet echt sterk, maar merk wel de laatste tijd dat ze we groeien..

Hmm benen zijn goed in verhouding ....
Was altijd mijn sterkste punt dus :)
 
Je lijkt op freddy van a nightmare on elmstreet te scary niet geschikt voor mensen onder de 18
 
domme opmerking!
 
ik had ze ook ongeveer zo, ga naar de huisarts die geeft je tretione zalf, en binnen 2 weken is die rood/paars van die striemen dezelfde kleur als je huidskleur.
 
Massive!!!

Niets toe te voegen aan de eerder genoemde kritiek! Doe zo voort!!!
 
mooie schouders :thumb: jammer van die strepen kunt er altijd nog een tattoo over laten zetten


:rocker:
 
Yo Nils alles goed? Nog een beetje aangekomen de laatste tijd? ;) maaruh die scheuren... het ziet er nu best erg uit... maar die rooie kleur trekt vanzelf weg ooit, er zullen wel een soort littekens achterblijven... (je bindweefsel is gescheurd door het rekken en pompen met gewichten) ik was in het eerste jaar dat ik trainde ook gescheurd bij mijn zijkant borst en biceps, maar is in de loop der tijd goed weggetrokken, je moet nu erg goed kijken om het nog te kunnen zien, zelfs met een front double biceps pose zie je het amper.. Succes!
 
Ok ik plaats dit normaal nooit. Maar ik heb zeer grote bedenkingen bij of dit 95 kilo tegen 180 is.
 
Originally posted by Zwier
Ok ik plaats dit normaal nooit. Maar ik heb zeer grote bedenkingen bij of dit 95 kilo tegen 180 is.

tsja het is het toch echt hoor...
 
Back
Naar boven