XXL Nutrition

Foto's Raimond

Bezoekers in dit topic

Raimond

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hoi,

Hierbij mijn foto's, ik ben nu bezig met cutten maar ik ben wel benieuwd naar reacties. Ik train nu 3 jaar, waarvan de laatste 3 maanden intensief dus goed eten, rusten en trainen.
Ben 2 weken geleden begonnen met cutten, mijn bf was 19% ik wil dit terugbrengen naar 10%. Daarna wil ik echt gaan groeien.

http://www.pbase.com/raimondbb/inbox

Mijn slechtste punt is vooral triceps, vind ik zelf.
Alle kritiek is welkom!!

Zonde van die 3 jaar want daar is niets terug van te zien. Ik zou eerlijk gezegt niet denken dat je traint als ik jou op het strand tegen zou komen. Maar ja, daar gaat natuurlijk verandering in komen. Ik zou nog niet gaan cutten want dant word je helemaal klein en bovendien zit je nog lang niet op 19%.

Misschien een goed idee om je train- en eetschema hier te plaatsen.

PS: ik probeer je echt niet te demotiveren of te beledigen met deze reactie dus begrijp me niet verkeerd.

Ik heb zo het gevoel dat hij niet goed zijn bordje leeg heeft gegeten ;) dus eten eten eten etc!!!

Sorry Raimond, ik moet Hee Kay gelijk geven. Als dit het resultaat is na 3 jaar trainen heb je iets heel erg verkeerd gedaan. ???
Wat natuurlijk ook zou kunnen is dat je de afgelopen jaren vooral recreatief bezig bent geweest? Beetje fitness af en toe zonder echte doelstelling?

Hoe ziet je training er uit als ik vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

Ik ben pas sinds 3 maanden weer serieus aan het trainen. Doordat vorig jaar mei mijn vriendin 6 maanden in kritieke toestand in het ziekenhuis heeft gelegen heb ik een jaar geen tijd meer gehad om te trainen en ook niet meer op mijn eten gelet.

Ter vergelijking:
Vorig jaar mei waren mijn stats 1.93m 102kg, bf 13%
2 weken geleden 1.93m(nog steeds) 96kg bf 17%
ben in een jaar dus redelijk wat kwijtgeraakt, ik ga dus helemaal weer opnieuw beginnen, maar dan wel mijn vetpecentage eerst helemaal naar beneden krijgen, om niet helemaal dicht te groeien. Ik train 4x per week, en eet normaal 3500 cal. Nu nog 2200.

Gewicht zegt maar weinig, mugje! Spiegel is belangrijker!

Ik vraag me nu serieus af waar het gewicht zit ?
19% tja ach...als je er last van heb zou ik ga cutten ja, maar anders gewoon ff bulken...schijt aan het strand :P

In die drie jaar had je meer resultaat kunnen boeken maar zoals je zegt was de situatie er niet zo naar... Ga dan nu echt knallen en probeer echt goed te eten! Succes en zet er over een half jaartje nog eens wat foto's op om te vergelijken... ;)

Het is inderdaad een beetje de bedoeling om dit als "before" foto's op het hebben.
Ik heb inderdaad schijt aan het strand, daar kom ik dit jaar waarschijnlijk weer niet. (weer operatie vriendin)
Dus ik kan over een maandje weer beginnen met groeien :D . En groeien zal ik!!

Thats the spirit!!
BTW sterkte met die operatie van je vriendin!

Het is natuurlijk niet alleen de voeding. Heb geen genade voor jezelf tijdens je workouts in de studio... help jezelf iedere keer weer zwaar de vernieling in! HARDCORE!.. geen ge-maar. gewoon doen! :cool:

sterkte en suc6

_BooStaR_ zei:
Het is natuurlijk niet alleen de voeding. Heb geen genade voor jezelf tijdens je workouts in de studio... help jezelf iedere keer weer zwaar de vernieling in! HARDCORE!.. geen ge-maar. gewoon doen! :cool:

Als ik niet als een 80 jarige aan de bar in de sportschool hang :D , heb ik ook niet het gevoel dat ik iets ben weze doen.

En allemaal bedankt voor de support :bow:

Succes gozer! Train en eet goed en je zult groeien als kool!

Terug
Naar boven