MuscleMeat

Foto's trekken = $$$

Bezoekers in dit topic

Ik heb op FIBO geen enkele keer moeten betalen voor een foto hoor.
Het kon wel zo zijn dat je bv eerst voorbij de hele stand moest, en dan bij de kassa waar je moet afrekenen de BB'er staat waardoor je dus enkel foto's kan maken met hem als je iets gekocht hebt.
 
Het leveren van topprestaties op het ultieme moment kenmerkt de topsporter in mijn ogen. Als je dat alleen kan dmv extreem hoge doseringen troep in je lichaam te spuiten ben je geen topsporter.

Tijd om de ogen te openen, topsport gaat niet zonder hulpmiddelen. En als je het trouwens zo fout vindt, waarom zit je dan op dit forum?
 
Tijd om de ogen te openen, topsport gaat niet zonder hulpmiddelen. En als je het trouwens zo fout vindt, waarom zit je dan op dit forum?

Als de wedstijd is wie het meeste en beste combi`s van hulpmiddelen gebruikt icm training en eten haak ik af. En tussen bodybuilden en pro-builders zit natuurlijk een enorm verschil wat ik je niet hoef uit te leggen.
 
topsport gaat niet zonder hulpmiddelen.
True. Maar volgens mij wordt er meer bedoelt 'als je het alleen kan met' wat pro bodybuilding toch min of meer geworden is vandaag de dag. Dat de factor hulpmiddel wel heel erg groot en bepalend is geworden. Correct me if i'm wrong. Zo kwam het op mij over in ieder geval.
Als je dat alleen kan dmv extreem hoge doseringen troep in je lichaam te spuiten
 
Van mij mag je hoor haha. Maar het viel me op dat je de training wel als sport omschreef maar tegelijk daarmee de indruk leek te wekken dat prestatie op podium zelf niet als sport gezien kon worden. Vandaar.

En sporten zijn in mijn ogen (o.a !) duidelijk afgebakend met richtlijnen, regels, gewicht, niveau, e.d. Ook wanneer je beter bent en wint is duidelijk. Door bepaalde snelheid, tijd, bepaalde uitvoering/ moeilijkheidsgraad, totaal gewicht, meer punten dan tegenstander enz enz. Dit ontbreekt imo volledig bij bodybuilding.

Dan zou iemand die in zijn vrije tijd hardloopt geen sporter zijn volgens jou. Wanneer iemand aan hem vraagt of ie aan sport doet, mag hij niet zeggen dat hij aan hardlopen doet. Hij doet dit immers om gezond en slank te blijven en niet om een bepaalde tijd neer te zetten.
Uiteraard is dat onzin, want iedereen zou deze persoon een sportman vinden.

Neem nu de persoon die in zijn vrije tijd met gewichten traint om gespierd te worden (ergo. bodybuilding doet). In welke zin is hij anders dan de eerder genoemde hardloper? Ze willen er allebei goed uit zien en hebben geen wedstrijd ambities. ;)
 
Wedstrijd is waarin meerdere partijen trachten een of meer tegenstanders te overwinnen, of te bewijzen dat zij beter zijn in een discipline dan de andere partij of partijen. Wedstrijden kunnen vele vormen aannemen.

Ik vind persoonlijk bodybuilding wel een sport maar tegenwoordig is het meer een freakshow.
De hoeveelheid aasgebruik bij probuilders is een van de belangrijkste factoren geworden.
 
Back
Naar boven