Fitness Seller

foto's uploaden

Bezoekers in dit topic

SPADE VI

Ripped Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2008
Berichten
4.363
Waardering
392
Lengte
1m71
Massa
83kg
Yo, ik probeer hier al een half uur drie simpele foto's up te loaden maar het lukt niet...iedere keer komt er "invalid file " op. Ik word er schijtdol van, weet iemand wat te doen ??
 
/close thread
---> next topic
 
ja ik heb hem geupload, wat nu ? moet ik dan nu de URL invoegen ??
 
nu bedenk je wat je ermee wilt doen
als je hem ergens wilt posten kopier je de link naar het plaatje en type je [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
n00b alert
 
ah ok, probeer ik dat wel,,,,goed jongens close thread idd en bedankt voor hulp+
 
Is het normaal dat het zo lang duurt eer die geladen zijn ??? want ik zit hier nu al een kwartier en het zijn er maar drie, heb het nu over DBB

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Weet niet hoe het komt maar het begint me nu echt m'n kloten uit te hangen..........Er staat nog steeds "even wachten aub - bestanden.......aan het downloaden. Is er echt geen andere manier ?
 
ach potverdomme, het werkt zelfs niet met tinypic, al een anderhalf uur ben ik hier al bezig met deze bullshit what the **** jongens potverdomme toch klotenet
 
is 't niet iets van maximaal 150kb ? Misschien heb je van die 4mb foto's.. Gaat idd niet lukken dan.
 
ja dan moet ik ze verkleinen, maar hoe doe je dat ?? bestaat daar een toepassingvan
 
Heb je paint ?

Dan kun je ze beter compressen als jpg, liefst meer dan de standaard 100%. 80% vindt ik ideaal, volgens mij heeft paint die mogelijkheid niet.
 
Dan kun je ze beter compressen als jpg, liefst meer dan de standaard 100%. 80% vindt ik ideaal, volgens mij heeft paint die mogelijkheid niet.


Mijn plan was ze gewoon te gaan verklein men rekken/hellen.

Misschien dat er wel kwalitatief betere dingen dan paint voor zijn, maar hij kent er sowieso al niet zoveel van.

Verder kun je met paint een bmp wel als jpg opslaan enzo.
 
Mijn plan was ze gewoon te gaan verklein men rekken/hellen.

Misschien dat er wel kwalitatief betere dingen dan paint voor zijn, maar hij kent er sowieso al niet zoveel van.

Verder kun je met paint een bmp wel als jpg opslaan enzo.

Maar je kunt die jpg niet verder compressen, dat is handiger omdat je bestand stukken kleiner wordt zonder dat je de afmetingen hoeft te veranderen.
 
Maar je kunt die jpg niet verder compressen, dat is handiger omdat je bestand stukken kleiner wordt zonder dat je de afmetingen hoeft te veranderen.


Nope zover kan je niet gaan.


Maar wat ik zei is denk nog de meest makkelijkste oplossing waar iedereen wel aan uit moet kunnen.

Als hij paint heeft tenminste heb nog niet stap voor stap uitgelegt wat hij moet doen.

Maar jij mag het ook op jou manier uitleggen hoor.
 
Ja ik heb de toepassing paint
 
Ja ik heb de toepassing paint


Als het geen jpg bestand is. (bmp bv is veel groter)

Kan je gewoon foto openen, dan opslaan als pakken en kun je daar soort bestand aanklikken.

Om je foto te verkleinen :

Boven klik je op afbeelding
Formaat wijzigen/Hellen

Dan staat er
horizontaal 100 %
verticaal 100%

verander die bv in 50% en je foto is de helft kleiner.

In die onderste 2 vakken moet je niet zijn.
 
m'n foto heeft de grote van 1,3 Mb. Maar ik zit letterlijk vast want ik kan niet op de foto klikken in paint....man toch wat ben ik een compunoob
 
m'n foto heeft de grote van 1,3 Mb. Maar ik zit letterlijk vast want ik kan niet op de foto klikken in paint....man toch wat ben ik een compunoob


Op de foto klikken ?

hoezo op de foto klikken snap je niet, ik heb het toch heel duidelijk uitgelegt.

Of krijg je de foto niet met paint geopend ?
 
Back
Naar boven