AndroidHealthClinic

Foto's van Ironman/Grand Prix van NL (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
25ev6rs.jpg

2ns1dlh.jpg

w1wy88.jpg

2l89glk.jpg
 
Nice pic's man zeker een mooie vooruitgang met maart. Ben zeker benieuwt als je dadelijk in de open klasse komt hoe je het gaat doen. Symmetrie,hardheid,shape,massa alles is er zelfs kuiten.
 
Nice pic's man zeker een mooie vooruitgang met maart. Ben zeker benieuwt als je dadelijk in de open klasse komt hoe je het gaat doen. Symmetrie,hardheid,shape,massa alles is er zelfs kuiten.

Heb nog jaartje te gaan als junior he :)
 
Verdomme man, wat een totaal plaatje!
:thumbs:
Zelfde shape en alles met kilo's erbij zou gruwelijk worden haha
 
Verdomme man, wat een totaal plaatje!
:thumbs:
Zelfde shape en alles met kilo's erbij zou gruwelijk worden haha

Thanks man ! Word vanaf nu full time begeleid door Ray Simon dus komt helemaal goed moet deze man bedanken wat hij op een week met me lichaam heeft gedaan is gwn gek.. Bij deze weet je ook gelijk waar men hardheid plots van komt haha
 
Goede shape! goed bezig kerel!
 
Ben het helemaal vergeten maar zal vanavond nog wat foto's van je uploaden hier!
 
mooie vormen heb je ook man

beetje meer op de onderarmen & de lower lats zou je niet misstaan wel
 
mooie vormen heb je ook man

beetje meer op de onderarmen & de lower lats zou je niet misstaan wel

thanks rob, gewoon alles in algemeen moet beter maar als je verschil ziet tegenover maart dit jaar dat is nog geen jaar geleden.. totaal bv geen hams en kijk nu.. :)
 
Echt een topshape man, daar mag je trots op zijn!
 
2nv78nd.jpg

2qb4n78.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 14:49 ----------

4kg29h.jpg
 
Damn, wat een fysiek. Als je zo door blijft denderen, dan zie ik je nog wel met de pro's mee draaien.
 
thanks rob, gewoon alles in algemeen moet beter maar als je verschil ziet tegenover maart dit jaar dat is nog geen jaar geleden.. totaal bv geen hams en kijk nu.. :)

Bwah, alles moet beter is weer veel gezegd :) Het was een beetje muggeziften van mij gewoon ;)
 
Bwah, alles moet beter is weer veel gezegd :) Het was een beetje muggeziften van mij gewoon ;)

Neen maar bedoel gwn alles moet beter groter ,.. ( buiten men waist dan :p )
Word nu full time begeleid door Ray Simon dus komt helemaal goed !
Dit is maar iets kleins als je ziet naar waar ik naarto wil maar het is wel een stap in de goede richting maar ik mik veeeel hoger aleen moet ik het stap per stap doen en ga niet gaan zweven fzo er is nog heel veel werk aan de winkel
 
Hier nog wat meer foto's van Matijaz :D (en een paar van Muscleman)
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg jij zo'n perfecte borst???
 
@ sawsbuck, lol hoezo perfect?? Is verrre van perfect hoor haha :D
 
vette fotos maat!
 
Nou voor mij wel haha

Hoe train je die dan, of als je het al eerder hebt gezegd kun je me dan ef linken


Ik ben echt een zware fanboy geworden en super gemotiveerd geraakt door die foto's haha
 
Back
Naar boven