AndroidHealthClinic

Foto's van Ironman/Grand Prix van NL (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd met de 2 1e plekken:) Zo te zien is het verdiend. Je staat er super bij!

Wat Sawsbuck zegt inderdaad, je foto's werken motiverend
 
Ferm goe bezig, talent!
 
Jow bro, wat een bazenfysiek man!! Heb daarnet jouw foto's op facebook gezien en volgens mij heb jij momenteel een van de beste junior fysieken van de benelux :eek:



:roflol: ik was vanmiddag met groepswerk bezig en mijn facebook stond aan. Ik was even niet met mijn laptop bezig en jouw foto verscheen op mijn voorblad. Nadien, toen ik terug achter mijn laptop ging zitten, waren er een paar mensen raar aan het kijken naar mij, dus dat is goed teken! :thumbs: :D

Het was deze foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tering je gaat als een speer.
Je hoofd lijkt alsof je ieder moment neer kan vallen, een uitgeleefde look alsof je maandenlang in een concentratiekamp heb gezeten als werkpaard. hahaha meestal is dat een goed teken toch bij bb-ers. Dit moet wel de beste junior atleet vd benelux zijn op dit moment. Kuiten, bovenarmen quads en hams zijn bij jou van topklasse, aanhechting calves a la erik frankhouser, hams ook diepe cuts zoals de pro's.
 
Tering je gaat als een speer.
Je hoofd lijkt alsof je ieder moment neer kan vallen, een uitgeleefde look alsof je maandenlang in een concentratiekamp heb gezeten als werkpaard. hahaha meestal is dat een goed teken toch bij bb-ers. Dit moet wel de beste junior atleet vd benelux zijn op dit moment. Kuiten, bovenarmen quads en hams zijn bij jou van topklasse, aanhechting calves a la erik frankhouser, hams ook diepe cuts zoals de pro's.

yo man :D Men gezich was idd het ergste haha heb nog een foto dat ik nog erger ben hahaha daar zie je het pas hoe zwaar ingevallen het was.. Postlater deze dag nog wel wat foto's.
Ik heb me de laatste week ook ****ing k*t gevoeld maar wedstrijddag zelf zat ik vol energie haha zie je ook bij vergelijkingen trg ik zette meestal als eerste in en was helemaal niet moe achteraf.. Moest als eerste op om 13.00u en om 20.00u stond ik er weliswaar onverwwacht nog altijd op voor de overall van de Dutch grand prix haha dus elke x weer opompe wat etn watrusten ,.. Vermoeiend dat wel dag erna volledig stijf overal vooral aan me hams het meeste last
En nou als je ifbb leest het verslag van in maart dit jaar ( jbc ) zie je dat ze zeggen dat ik meer cuts moest hebben voorkant benen en hamstrings ( hams had ik zelf helemaal niet toen geef ik ook eerlijk toe..
Calves hebben ze me nu gezegd dat ik ze NIET moet trainen want waren nu al grootste van alemaal haha nou trainde ze zowiezo al niet dus :p
Dat ik de beste junior ben of nietga ik niet zelf me over uitspreken weet je ik doe gewoon wat ik het liefst in me leven doe en dat is bodybuilding en nou beginnen de resultaten ook te komen dus motiveert me aleen nog maar om harder ervoor te gaan werken..
Grtz
 
Ik blijf er bij maatje, super resultaat. Je "voeten op de grond" mentaliteit + deze resultaten en uw respect voor de andere atleten maken dit een mooi plaatje :)

Blijf zo knallen man!
 
206et0w.jpg


---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 15:49 ----------

34ebvc2.jpg
 
Wie is degene naast jou op 1na laatste foto?
 
Ali volgens mij
 
Die deed ook mee op flexcup. fitnes 4 me/you heet die toch hier op dbb
 
Ik blijf er bij maatje, super resultaat. Je "voeten op de grond" mentaliteit + deze resultaten en uw respect voor de andere atleten maken dit een mooi plaatje :)

Blijf zo knallen man!

Sluit ik mij bij aan, absoluut geen zwever maar een harde werker en idd 'voeten op de grond' mentaliteit.
Ik heb dan ook de 'eer' om dit van dichtbij te mogen volgen.
Ik ben echt benieuwd waar ie kan geraken :)
 
ik zie elke keer die foto's van jou op facebook verschijnen als anthony erop reageert. damn wat ben jij big zeg! keep it up ;)
 
ik zie elke keer die foto's van jou op facebook verschijnen als anthony erop reageert. damn wat ben jij big zeg! keep it up ;)

Hahah ja hij reageert elke foto van me idd :p super goze rhij wel.. En dank je man !!
 
20zdvh5.jpg

Rebound oh yeahhh
 
superconditie! heel mooi in verhouding. Alleen wat meer dikte in de rug en je bent compleet :-) top!
 
Die laatste foto's:eek: echt ziekelijk die shape!! Klasse man
 
Ja jongens een topper, met veeeel potentie! Je lijnen op je benen zijn zo verbeterd in een korte tijd. Ik zat in de zaal in maart, toen viel je massa al op, maar hoe geconditioneerd je nu staat, wat een vooruitgang! Training THE muscles instead of THE weight zullen we maar zeggen hè....spreek je!
 
Mathias, had je eigenlijk het gevoel dat je (nog) beter op het podium kon staan wegens je ziek zijn? Of stond je in jouw ogen op je best?
 
Super man!

Als je naast Ali staat mis je wat traps. Kan de foto zijn of de aanhechting.
Maar dat is als je echt gaat mierennken.
 
Mathias, had je eigenlijk het gevoel dat je (nog) beter op het podium kon staan wegens je ziek zijn? Of stond je in jouw ogen op je best?

Hi Arnodsi lees nu pas deze berichten, nou ik had zowiezo veel beter kunnen staan moes tik niet alle tegenslag hebben gehad de laatste 3weken had zowiezo voller gestaan dan maar met zelfde conditie :)
Maar ik heb doorgezet en resultaten behaald dus hey je hoort mij niet klagen mr weet natuurlijk wel dat ik beter had kunnen zijn

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:33 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=Ny0ICnV-jBo
 
Back
Naar boven