Fitness Seller

Foto's van Ironman/Grand Prix van NL (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hi Arnodsi lees nu pas deze berichten, nou ik had zowiezo veel beter kunnen staan moes tik niet alle tegenslag hebben gehad de laatste 3weken had zowiezo voller gestaan dan maar met zelfde conditie :)
Maar ik heb doorgezet en resultaten behaald dus hey je hoort mij niet klagen mr weet natuurlijk wel dat ik beter had kunnen zijn

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:33 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Ny0ICnV-jBo

Je had simpel weg geen competitie haha top man!
 
zo horen benen dus eruit te zien :D

top prestatie kerel!

ben benieuwd waar jij staat over 3 jaar :)
 
zo horen benen dus eruit te zien :D

top prestatie kerel!

ben benieuwd waar jij staat over 3 jaar :)

Yo thanks kerel !! jij viel ook op in flex cup kwa fysiek je steekt goed in elkaar man zo doordoen en jij komt er wel :)
 
Je had simpel weg geen competitie haha top man!

Nou ik ga dat niet over mezelf zeggen dus :)
Het is pas met de prijsuitreiking dat je weet of je wint ofniet en plaats mezelf altijd laatste dus ja als ik dan eerste word is de vreugde eens zo groot :p
 
Nou ik ga dat niet over mezelf zeggen dus :)
Het is pas met de prijsuitreiking dat je weet of je wint ofniet en plaats mezelf altijd laatste dus ja als ik dan eerste word is de vreugde eens zo groot :p

Dat is de juiste mentaliteit. Er zijn veel schreeuwers en hele slechte verliezers bij helaas.
 
Nou ik ga dat niet over mezelf zeggen dus :)
Het is pas met de prijsuitreiking dat je weet of je wint ofniet en plaats mezelf altijd laatste dus ja als ik dan eerste word is de vreugde eens zo groot :p

Haha ja okee grootgelijk maar toch :p
 
Haha ja okee grootgelijk maar toch :p

Maar toch niets :) ik zet zoals ik zeg mezelf op de laatste plek alles wat erboven is is dan eens zo leuk en ik bezie mezelf niet als de beste tegenover iemand anders.. ik bezie mezelf als de beste ik die ik kan zijn/kan brengen en daar focus ik me op dat ik elke x de beste totaalplaatje kan laten zien, dat is wat veel verkeerd doen zich blindstaren op anderen
 
Maar toch niets :) ik zet zoals ik zeg mezelf op de laatste plek alles wat erboven is is dan eens zo leuk en ik bezie mezelf niet als de beste tegenover iemand anders.. ik bezie mezelf als de beste ik die ik kan zijn/kan brengen en daar focus ik me op dat ik elke x de beste totaalplaatje kan laten zien, dat is wat veel verkeerd doen zich blindstaren op anderen

Ja idd ik geef je groot gelijk. Verder hoop ik dat je zo doorgaat dan zal je echt een goede toekomst met bodybuilding krijgen
 
Ja idd ik geef je groot gelijk. Verder hoop ik dat je zo doorgaat dan zal je echt een goede toekomst met bodybuilding krijgen

Thanks man, just doing my thing and enjoying every day en zo zien we wel waar we uitkomen he.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven