AndroidHealthClinic

Foto's van mij :D (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

welkom en succes, mooie sixpack
 
Thanks allemaal. En het is idd de bedoeling om na de zomer flink te gaan bulken :D
 
Lekker dan broertje..:)
In het egt oogt t groter..

Mjah 67 kg klopt k hb het gister nog gezien.. :)
 
train je je benen?

de rest ziet er goed uit
 
pluspunten: borst en buik biceps
minpunten, triceps, schouders, rug.. benen???

kortom: beachboy effect

no offence
 
Geweldige abs. Bij zo'n laag vetpercentage oog je meteen groter. Je gewicht kan wel kloppen, maar dan zal je toch echt je benen flink moeten gaan aanpakken. Daar pak je al gauw 5 tot 10 kilo extra op!

succes
 
Jordees zei:
Geweldige abs. Bij zo'n laag vetpercentage oog je meteen groter. Je gewicht kan wel kloppen, maar dan zal je toch echt je benen flink moeten gaan aanpakken. Daar pak je al gauw 5 tot 10 kilo extra op!

succes

Hmmm nooit aan gedacht daar veel gewicht mee te pakken.
Maar heb nooit echt veel aandacht besteed aan mijn benen :eyes:
Maar de afgelopen 2 maanden train ik ze behoorlijk goed. Dus gaat wel goed komen. Thanks voor de tip :D
 
ik zie dat je in soest woont.. train je bij Niels aka RYU ?
die woont ook in Soest
 
FrederX zei:
ik zie dat je in soest woont.. train je bij Niels aka RYU ?
die woont ook in Soest

Ik ken wel Budo Ryu maar geen aka Ryu. Daar heb ik ook getraind maar die zijn verhuisd. En ze hebben toen allemaal nieuwe toestellen gekocht. 80% cardio en dumbbells tot 14 kg en niet eens een haltertje. Dus daar was ik snel weer weg.
 
buik ziet er netjes uit, goed droog nice 6 pack
keep on going
 
Theo123 zei:
Ik ken wel Budo Ryu maar geen aka Ryu. Daar heb ik ook getraind maar die zijn verhuisd. En ze hebben toen allemaal nieuwe toestellen gekocht. 80% cardio en dumbbells tot 14 kg en niet eens een haltertje. Dus daar was ik snel weer weg.

Lol die aka staat voor also known as ;)
Verder goede sixpack en pecs :)
 
Beachboy, beachboy. :D

Probeer wat meer aan je rug te werken. Mag wel iets meer massa op, verder prima!
 
Back
Naar boven