Fitness Seller

Foto's van mij na één jaar trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ach voor een jaar niet slecht hoor. hoeveel weeg je nu ?
gewoon zo doorgaan. clean bulken maar zal wel lukken je lijkt me niet iemand die snel vet zal opslaan.
suc6 !
 
74/75 kg @ 1.77 meter lengte
 
Nog wat massa erop
 
Netjes hoor! Ga zo door!
 
goed hoor, en ga je nu flink bulken of rustig aan clean bulken?
 
Ik heb geen idee wat clean bulken is, wel probeer ik nu zveel mogelijk te eten... veel bananen melk kip groenten etc. , maar een patatje ga ik ook niet uit de weg... ook drink ik regelmatig n pilsje :) Daarnaast train ik sinds vorige week weer 4x in de week. Borst / triceps ene dag, andere dag schouders rug, Elke training aan het eind buik... en afentoe benen:o. Merk dat ik nu ik weer begonnen ben ik gigantisch snel gain ( geen vet :) )
 
clean bulken = bulken zonder teveel je BF op te laten lopen
 
Borst / triceps ene dag, andere dag schouders rug, Elke training aan het eind buik... en afentoe benen

Focus op borst en buik en ....af en toe benen.

Als dat is wat je echt wilt:(

Goede vooruitgang op je bovenlichaam zo in een jaar en veel succes.
 
nickstar zei:
Borst moet flink aan gewerkt worden... maar die gaat zo traag :( tips ? :)
:o

Misschien is beginnen met incline oefeningen voor borst ipv flat? Ik doe dat nu 2 weken en merk nu al verschil.
 
Een ideetje voor je borstspieren:

bench press - incline press - cable of dumble flyes
(illustraties van de oefeningen op:
http://exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html )

Na 2 maanden niet getraind te hebben: na één borst-training sprong de borst er al weer uit.
 
Borst moet flink aan gewerkt worden... maar die gaat zo traag :( tips ? :)

Ik denk dat je borst aardig gelijk loopt met je overige bovenlichaamontwikkeling. Er moet gewoon overal meer beef op en dan denk ik dat je borst ook wel meegroeit.....

Succes
 
Back
Naar boven