MuscleMeat

foto's van mij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RAAFIE

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
288
Waardering
6
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Ben net nieuw hier op de forum had al een post geplaatst over mijn voedingsschema echter word niet echt veel op geantwoord? misschien via deze weg dat jullie me kunnen helpen ? Mijn doel is lichaam creeeren zoals achiles in de film Troy ( Brad pitt ) dus me vet percentage zal moeten zakken hoop dat jullie wat kunnen betekenen voor mij bijvoorbaat dank !

Train 2 jaar met tussenposen dat ik gestopt ben van paar maanden.
Mijn voeding ben ik donderdag mee begonnen en toen ook mijn stats laten meten op zo'n apparaat dat staat verder vermeld bij me foto's.

maurice.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie niets?
 
Ja klopt die in mijn gallerij staan + voedingsschema bij forum onderdeel voeding ik heb problemen met afbeeldingen downloaden dat wil niet ofzo zit ff tijdelijk bij mijn ouders vandaar.
 
Je bent een knetterdroge ecto man, je hoeft je echt nog geen zorgen te maken over je vet% ;)
 
Ik vind het er goed uit zien. Mis alleen wat volume op de borst, maar dat komt natuurlijk wel goed met trainen.
 
Die frontpic ziet er best goed uit.
 
goede onderrug kerel ... en knetterhard ben je

keep it up :thumbs:
 
Jo raaffie kijk nou eens goed dat lijf dat brad pit had in troy dat heb jij al!!!
Je hebt alleen zijn lengte niet maar maar ik denk niet dat je veel dichter in de buurt kan komen. Waar zie jij aandachtspunten?
 
Vind dat je droog genoeg staat. Verder fraaie armen. Alleen de borst mag gerust nog aan massa winnen (maar dat makeert bij mij ook ;))
 
Jo raaffie kijk nou eens goed dat lijf dat brad pit had in troy dat heb jij al!!!
Je hebt alleen zijn lengte niet maar maar ik denk niet dat je veel dichter in de buurt kan komen. Waar zie jij aandachtspunten?


grotere borst , wijdere rug

nog veel droger worden ?
 
Ziet er al netjes uit. :thumb:
 
ik zou massa makken en niet kijken naar vetpercentage... je staat al droog genoeg hoor
 
Daaamn gast !! Jij staat kurkdroog !! Daar heb ik wel respect voor. Is chill voor in de zomer :)
Maar je hoeft echt niet lager in bf %. Mag misschien zelfs iets hoger met wat meer massa!
 
Back
Naar boven