Fitness Seller

foto's van mij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast doe es ff normaal man!!
Je kan ook op een normale manier vragen of hij al tijd gehad heeft om nieuwe foto's te maken.

Niet iedereen heeft de hele dag door maar tijd...
Ze komen vanzelf wel.

@charles:
Kijk eens rond hoe je een beetje moet poseren, daardoor krijg je een beter beeld van je lichaam.
Ook zou ik kijken wat 1-2x cardio per week voor je zou doen.
Zorg ook dat je een goed voedingsschema krijgt, neem aan dat je pa dat wel regelt voor je.
Pas een beetje op met te vee vetten en suikers enzo.

Succes man!
]



jaah indd want ik heb nu ook een te hoog vet gehalte maar daar komt verandering in.
 
Tips:

- Meer dan 1 keer in de week trainen
- Tijdens je traindag trainen en niet 80% ervan praten

Succes, dit zal helpen.
 
ik ben van mening dat je altijd tot failure moet trainen.

tot failure trainen = spiervezels maximaal belasten = maximale "scheurtjes/beschadigingen" in je spiervezels = maximaal herstellen (indien voldoende rust / strakke voeding ) = maximale groei.

je moet je spieren kapot trainen, dus doorgaan tot failure, half trainen = half groeien.

en dan het liefst tot failure gaan in de range van 8 - 12 reps, dat is volgens onderzoeken (individuele verschillen daargelaten) aangetoond de bester range voor hypertrofie.

maargoed dat is mijn bescheiden mening.

daarnaast nog een bijkomend voordeel van tot failur trainen; het is gewoon heerlijk :P, you've gotta love the pain, anders kan je beter gaan darten ofzo.

Daar zijn de meningen toch een beetje over verdeeld...

Niet tot failure trainen = sneller herstellen = meer totaal volume:)
 
Daar zijn de meningen toch een beetje over verdeeld...

Niet tot failure trainen = sneller herstellen = meer totaal volume:)

Ja maar je moeten die spieren vernietigen! Het moet moeite koste om je arm op te tillen in het dagelijks leven, pas dan heb je goed getraint. Als jij nog kan lopen na een benentraining doe je iets verkeerd! Je moet in een rolstoel de sportschool uitgeduwt worden.
 
Back
Naar boven