MuscleMeat

Foto's van mijn nieuwe Gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als dit geen hardcore is, dan weet ik het ook niet meer :D
 
Jaja, mooi werk. Ik had ze al eens eerder gezien, echt erg ranzig deze 'gym'.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van de lui die hier trainen (als ze nog leven)
 
Harrrrrrrrrdcore. Dat ziet er aardig verroest uit zeg, het lijkt er eerder op dat dat ooit een gym wás in een lang grijs verleden. Ergens in een kelder ofzo, en het gebouw er boven is door een aanslag ineengezakt en nu hebben ze die gym opgegraven, verweerd door erosie en al. :rolleyes:

lionel zei:
Jaja, mooi werk. Ik had ze al eens eerder gezien, echt erg ranzig deze 'gym'.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van de lui die hier trainen (als ze nog leven)

Daar kun je niet trainen man al het materiaal is verroest.
 
Ziet er erg modern uit.
 
Lekker hardcore trainen man :D
 
MightyDuck zei:
Daar kun je niet trainen man al het materiaal is verroest.

Ah joh, tuurlijk kun je daar wel trainen! Ze hebben zelfs airco, luxe ten top.
 
Haha wat doet die reclame van media markt daar
KBEN TOCH NIET GEK
 
Ik zou er zo gaan trainen, niks geen sissy's om je heen!
 
Hardcore! :D en idd ik zag dat mediamarkt blaadje ook meteen liggen???
 
MightyDuck zei:
Harrrrrrrrrdcore. Dat ziet er aardig verroest uit zeg, het lijkt er eerder op dat dat ooit een gym wás in een lang grijs verleden. Ergens in een kelder ofzo, en het gebouw er boven is door een aanslag ineengezakt en nu hebben ze die gym opgegraven, verweerd door erosie en al. :rolleyes:



Daar kun je niet trainen man al het materiaal is verroest.

Dan hadden ze al wel vroeg een mediamarkt duckmans :D
 
Gym uit de voormalige Sovjet-Unie ofzo? Kijk maar op die blauwe schijf op 1e pic, staat CCCP op.
 
Het lijkt eerder een Middeleeuwse martelkamer. Uiteraard wel hardcore enzo.
 
Keertje vegen en het ziet er weer tip top uit! :D
 
Samu zei:
Gym uit de voormalige Sovjet-Unie ofzo? Kijk maar op die blauwe schijf op 1e pic, staat CCCP op.

Ja, daarom ligt er ook een blaadje van 'MEDIAMARKT: IK BEN TOCH NIET GEK?' op de grond.
 
is ergens een gym uit oekraine ofzo naart schijnt, daar zullen ze ook wel media markten hebben zeker :D
 
Is gewoon een oude sovjet gym, het woord hardcore krijgt hier weer een geheel nieuwe betekenis.
Kunnen nog gerust mensen trainen hoor, armoede is daar niet vreemd.
 
lekker hardcore idd :d

ziet er een prison gym uit :D
 
Als daar nog iemand traint zit er niet zoveel roest op. Lijkt eerder dat daar een waterleiding geknapt is en dat hok een week onder water heeft gestaan. :D
 
Zou me niks verbazen als het Oost-blok is
 
Back
Naar boven