Fitness Seller

Foto's van mijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gekkehenkie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
3
Waardering
0
Hoi,

eerst wat gegevens;
lengte ; 1.85
gewicht ; 76 Kg.
leeftijd ; 21
Ik train sinds 2 maanden actief.

Ik ben sinds kort gestopt (1 week) met roken en ben van plan om 4 keer in de week te gaan sporten. Wat mijn gewicht betreft, sinds ik gestopt ben met roken kom ik iedere 3 a 4 dagen een halve kilo aan ??? . (ben benieuwd hoe lang dit zich doorzet aangezien ik pas net ben gestopt) En ik ben nog van plan om shakies te gaan nemen.

Buikje
bovenlichaam

Wat is jullie eerste indruk ? en hebben jullie tips of suggesties ? Deze zijn uiteraard altijd welkom !
 
ZIet er goed uit, vooral als je bedenkt dat je pas 2 maanden traint. Alleen als je echte tips en suggesties wilt hebben zul je eigenlijk wat meer moeten vertellen over hoe je trainings schema eruit ziet en je eetschema.

Ik zou als ik jou was gaan bulken zodat je vetpercentage hoger gaat zitten wat bevordelijk is voor je spiergroei.
 
Ziet er goed uit
en dit al naar twee maanden.

Ik ben jaloers op je borst die ziet er mooi strak uit.
Keep growing and pumping bro.

Ciao Ben
 
ziet er idd netjes uit, borst lijkt wat groter als de rest.
ik zou zeggen veel eten, veel lezen op dit forum,
and good luck!:thumb:
 
goed man

ziet er erg goed uit al man, ik zou je alleen adviseren ff de nadruk te gaan leggen op je rug/schouders, want dan groeien je armen verder wel mee want die zien er al goed uit!
 
Voor 2 maanden trainen zie je er goed uit. Zou alleen wat massa gaan zetten je aders liggen er erg dik op. meestal ecto.
 
Zorg dat je het roken niet vervangt voor zoetigheid of andere ongezonde troep, dan zul je door het stoppen ook niet aankomen (misschien een paar ons door veranderde stofwisseling) bedenk dat je niets mist door het stoppen maar dat je juist van alles terug krijgt zoals gezondheid, zelfrespect, geld enz. dan zul je de meeste kans van slagen hebben.
succes.
 
2 maanden huh? je hebt talent kerel!!! train ze!!!

greetz, luca
 
Hopelijk heb ik dat ook over 2 maanden. ;)
 
Meer eten, minder concentreren op de borst, en áls je borst doet vooral op de bovenkant concentreren.
 
Bedankt voor de reacties, ik probeer meer te eten maar het blijft moelijk hoor. Ik ben overigens nog steeds gestopt met roken. Klopt het dat wanneer ik mijn schouders en rug (vleugels) meer train mijn armen dan ook meer meegroeien? En Robin wat bedoel je met bovenkant borst? Noem eens een goede oefening daarvoor.
 
incline barbell, dumbbell presses, incline dumbbell flyes...


Haha ook uit Zoetermeer?
 
Back
Naar boven