MuscleMeat

Foto's van Patrick uit het archief

Bezoekers in dit topic

Nog steeds indrukwekkend deze foto's !!!
Daar zit HEEL wat discipline achter, believe me.

Kan me nog een verhaal herinneren van Patrick dat hij tijdens de cutting-cycle s'nachts uit bed ging en 1 hapje roggebrood nam en hier vervolgens zolang als mogelijk op kauwde en niet doorslikte :D [correct me if I'm wrong bro].

De foto's na de bulk-cycle heb ik ook gezien en deze waren echt indrukwekkend !!! zeker 'op' zo'n lengte !!!

Ben benieuwd naar de foto's na zijn momentele cutting-cycle :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
om ff terug te komen op zn lengte...
hoe lang is Patrick eigenlijk?
 
volgens mij is patrick 1.90m
 
roflol :D werd drnet door smalluser gewezen op het feit dat mn foto`s hier weer stonden :D

ff ter info. ik ben 1.90 lang. Inderdaad niet ideaal voor een BB-er maar goed je doet er nou eenmaal niks aan. Ik woog op die foto 100-101kg met een vet% van 4.5. Deze foto`s zijn van vorig jaar zomer, eigenlijk ergens rond mei/juni geloof ik.

Kwaliteit is niet goed dat weet ik. Kneet was zn digicam vergeten dus moest ik een wegwerpcamera gebruiken, ook helpen de TL-lampen niet echt in de kwaliteit. Ik was namelijk echt bruin. Niet echt te zien dus op de foto`s.

Ben inmiddels al weer een aantal weken aan t dieten. In principe zelfde protocol als vorig jaar, met die verandering dat ik nu meer fruit eet. Heb nog 5 weken te gaan ofzo en zit op 6-7%. Laatste paar weken worden echt zwaar........

@ smalluser: DAt verhaal heb je inderdaad goed onthouden :D werd toen met ontzettende pijn in mn maag wakker en moest wat eten, alleen wilde niet aangezien ik perse carb depleted wilde zijn.
En wat betreft die bulkfoto`s, tja ik woog 117-118kg. alleen weer dat TL licht wat me niet goed deed uitkomen. Vandaar dat ik ze nooit gepost heb. Zag er gewoon in t echt veel beter uit.
DAt zei Pred22(jou wel bekent denk ik??) ook toen hij me bij Kneet ontmoette, was een paar dagen na de foto`s.

Inderdaad verlies je altijd massa als je gaat dieten, helaas niks aan te doen........
Ik weeg nu al weken 108 en wordt met de dag droger dus dt gaat goed. Mn doel is ook 108 @ 3%.

Wat betreft het commentaar, no problem. Jullie hebben gelijk, mijn benen zijn mn zwakke punt. Armen zijn nu koud gespannen 46cm, wel redelijk dus. Benen zijn wel groot, kan altijd groter natuurlijk, alleen kreeg ik er geen definitie in. En dan is het lastig ze goed te laten zien.

Nieuwe foto`s komen er zeker. Ga vanaf volgende week experimenteren met carb-loaden. EN dan met name shitloading, schrik niet maar is een theorie uit amerika. Komt met name neer op je natrium/kalium inname.
Verder heb ik Pro-Tan aangeschaft dus ie moet mij een diepere tan geven. En ik gebruik een digicam, wat ook betere kwaliteit geeft. En ik maak foto`s op meerdere momenten van de dag en ook buiten dit keer. Waarschijnlijk buiten bij kneet, in mn tuin en op het strand ofzo. Maar ik beloof dat ze komen.

groeten
 
post die bulk foto's gewoon man, boeie dat het slechte kwaliteit is. Ben hartstikke benieuwd man..
 
Netjes hoor, idd benen zijn wat minder, maar je spant ze op deze fotos ook niet echt aan.

Maar das knap, ik weet hoe zwaar dieeten kan zijn.... :p
 
Originally posted by KaLe
post die bulk foto's gewoon man, boeie dat het slechte kwaliteit is. Ben hartstikke benieuwd man..

idd, ben ook zeer benieuwd, en dan kunnen we strx ook meteen het verschil zien.
 
Sow he! 1 woord: DROOG! damn!!!

ziet r zeker netjes uit, met zo'n lengte is het niet makkelijk, ga zo door!!! :thumbs:
 
De plaatjes zijn nog wel kleur to corrigeren ..... (vond de verkleuring gewoon zonde !) hier een voorbeeld, als iemand intresse heeft wil ik ook nog wel wat andere plaatjes bewerken

mostmuscular-2.jpg
 
Originally posted by Shadum
De plaatjes zijn nog wel kleur to corrigeren ..... (vond de verkleuring gewoon zonde !) hier een voorbeeld, als iemand intresse heeft wil ik ook nog wel wat andere plaatjes bewerken
stuk duidelijker!! goed werk :)
 
Check nog eens op pagina 1, heb ze zelf al wat meer contrast gegeven...
 
Het probleem was niet het contrast maar een gamma van 2.2 die al ergens is toegepast (die moest dus ongedaan worden gemaakt) daarnaast geven de TL balken een overschot aan cyaan kleuring wat ook extra gecorigeerd moest worden.
 
Contrast was nochtans ook beetje te weinig hoor.
 
Back
Naar boven