XXL Nutrition

Foto's van Pauf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pauf

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
12
Waardering
0
Heey jongens, ik zit nu een half jaartje op dit forum en ik wilde even wat advies van jullie. Ik ben 21 jaar en train nu iets langer dan 1 jaar, waarvan eigenlijk van begin af aan al serieus. Goed eetschema en trainingsschema nu ong. wel een jaar. Ik begin me langzaam zwaar te irriteren aan de vetlaag, en voornamelijk rond mijn middel. Nu zit ik te twijfelen of het wel zin heeft om te gaan cutten, aangezien ik nog niet echt veel massa heb. Ik ben er al wel goed op vooruitgaan, December 2008 woog ik 65 kilo op 10% ofzo. nu weeg ik 77 en BF weet ik niet, denk rond de 16 ofzo.. Moet ik doorgaan met bulken of kan ik beter gaan cutten?

Voedingsschema:

8:00 brinta, jus orange en banaan

10:00 2 volkoren boterham met pindakaas

13:00 4 volkoren boterhammen met 30+ kaas, kipfilet of filet american

16:00 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, kipfilet of filet american

voor de training banaan
na de training eiwitshake

18:30 Eten wat de pot schaft

21:00 Magere kwark

Al moet ik zeggen dat ik in het weekend toch wel af en toe een biertje pak en daarna ga schansen bij de shoarmazaak:p

Training:

Maandag Borst, triceps

Woensdag Benen, schouder

Vrijdag rug, biceps

Foto's

DSC00964.JPG


DSC00972.JPG


DSC00974.JPG


Forum 2.jpg


Forum 4.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zou me ZEKER niet storen aan dat beetje vet en gewoon lekker doorbulken, hoe groot ben je btw?
 
1,82 m
Ja tis natuurlijk ook omdat ik het niet gewend ben om zoveel vet te hebben, maar stoort het me. maar tot wanneer doorgaan dan?
 
Laatst bewerkt:
Nog lekker even doorbulken en goed hard trainen. 2 maanden voor je zomervakantie netjes cutten. Je eetschema ziet er niet verkeerd uit, zou alleen de kaas eruit gooien persoonlijk.

Je hebt biertje drinken enkele biertjes en biertjes drinken 10+ biertjes, laatste van de twee is niet zo goed en zeker niet als dit meer dan 1 keer per 1 a 2 maanden is ;)
 
Je hebt biertje drinken enkele biertjes en biertjes drinken 10+ biertjes, laatste van de twee is niet zo goed en zeker niet als dit meer dan 1 keer per 1 a 2 maanden is ;)

hmm ok dat is dus wel een aandachtspuntje....
 
Laatst bewerkt:
Nog lekker even doorbulken en goed hard trainen. 2 maanden voor je zomervakantie netjes cutten. Je eetschema ziet er niet verkeerd uit, zou alleen de kaas eruit gooien persoonlijk.

Je hebt biertje drinken enkele biertjes en biertjes drinken 10+ biertjes, laatste van de twee is niet zo goed en zeker niet als dit meer dan 1 keer per 1 a 2 maanden is ;)

Gast,, ben je wel in orde? hoezo ziet zijn schema er wel goed uit? hij eet wat boterhammen, beetje avond eten en wat kwark...................
 
Gast,, ben je wel in orde? hoezo ziet zijn schema er wel goed uit? hij eet wat boterhammen, beetje avond eten en wat kwark...................

Aankomen doe ik wel dat is het probleem niet...
 
Gast,, ben je wel in orde? hoezo ziet zijn schema er wel goed uit? hij eet wat boterhammen, beetje avond eten en wat kwark...................

Precies, iedereen met boterhammen, avondeten of kwark in zijn voedingsschema is een slecht ingelezen randebiel!
 
/sarcasm mode off
 
Gast,, ben je wel in orde? hoezo ziet zijn schema er wel goed uit? hij eet wat boterhammen, beetje avond eten en wat kwark...................
Hij gaint erop en wordt zelf wat vetter dus te weinig kalorieen is het niet. Brood is nou echt niet als 'slecht' te bestempelen, pindakaas en/of kipfilet lijkt me ook zeker geen ramp en hij eet regelmatig. Bij het ontbijt mag inderdaad meer eiwit en de exacte hoeveelheden eiwit die hij binnenkrijgt weten we idd niet. Perfect is het niet nee maar om het nou 'slecht' te noemen...?
Precies, iedereen met boterhammen, avondeten of kwark in zijn voedingsschema is een slecht ingelezen randebiel!
:p
 
Drop gewoon die vette kaas (mss ook brood aangezien dat een opblazer is).
 
Drop gewoon die vette kaas (mss ook brood aangezien dat een opblazer is).

wat raad je aan ipv brood dan... kaas is mssn verstandiger van niet idd... maar gewoon doorgaan en schema iets aanpassen dus? en dan rond mei gaan cutten?
 
Laatst bewerkt:
Om echt hard en droog te worden zal je toch echt aan de zilvervliesrijst, havermout, groenten, kipfilet en vis moeten. (3500-4000kcal p/dag) Brood en aardappels zijn niet echt een gewardeerd voedsel onder de bbers.

Af en toe een biertje kan wel, genieten van het leven he vriend ;)
 
Ik doe 2x per dag een vol bord zilvervliesrijst, 1x met biefstuk(rundvlees) en 1x met blikje vis
en door die walgelijke kwark gooi ik cashew noten dan smaakt het wel lekker en noten zitten vol met eiwitten
 
yup je voedingsschema zuigt
 
In het begin kun je zeker wel op brood leven, dat bevestig jezelf al met 12 kilo verschil.

Netjes gedaan!

Maar ik zou inderdaad ook je voedingsschema een keer omgooien, het is ook belangrijk dat je gevarieerd eet.
 
ok.. had wel het idee dat ik goed bezig was :S
bedankt!
 
Back
Naar boven